نقشه پرتال حسابیران www.hesabiran.com

بازدید کننده محترم لطفآ به نشانی جدید اینترنتی سایت حسابیران www.hesabiran.com مراجعه نمائید . با تشکر مدیریت سایت حسابیران

نقشه پرتال حسابیران www.hesabiran.com

بازدید کننده محترم لطفآ به نشانی جدید اینترنتی سایت حسابیران www.hesabiran.com مراجعه نمائید . با تشکر مدیریت سایت حسابیران

اخبار برگزیده
رئیس سازمان امور مالیاتی کشور گفت: نخستین اظهارنامه‌های مالیات بر ارزش افزوده برای مشمولان مرحله اول اجرای این نظام که فعالان بزرگ اقتصادی هستند، از هفته آینده ارسال می شود.
دبیرکل خانه صنعت و معدن ایران از موافقت بانک مرکزی با بخشودگی جریمه‌ بدهی کارخانجات صنعتی کشور خبر داد.
به تازگی موج جدیدی از حملات تروجان های خطرناک برای سرقت اطلاعات حساب های بانکی آغاز شده است.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: بیکاران واقعی قرار است تحت پوشش سهام عدالت قرار گیرند که در حال حاضر چگونگی شناسایی بیکاران واقعی تحت بررسی است.
رئیس جمهور در جمع مردم پرشور مازندران(2) ،
معاون عملیاتی سازمان امور مالیاتی کشور با تاکید بر معافیت تولید و صادرات فرش دستباف از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده ، گفت: مالیات بر ارزش افزوده ، مشوق بخش های تولید و صادرات است .
مالیات عملکرد وزارت نفت و شرکت های دولتی تابعه و همچنین مالیات شرکت های دولتی، بانک ها و بیمه ها بابت سود ابرازی و سود ویژه و همچنین مالیات متعلقه بابت سایر منابع عمومی، از مهمترین احکام مالیاتی قانون بودجه سال 87 به شمار می روند.
گواهی های مالیاتی جدید اوراق بهادار بوده و سندیت دارند
توسط یک شرکت بین‌المللی انجام می‌شود


: انجام معاملات در بورس الکترونیک سبب افزایش سرعت عملیات، کاهش بوروکراسی و مهم‌تر از همه کاهش هزینه‌های معاملات شده و بدین ترتیب سهولت مشارکت در بازار بورس، سبب رونق بورس و کارایی شبکه اقتصادی می‌شود.
مدیرکل برنامه‌ریزی تجاری سازمان توسعه تجارت بایدها و نبایدهای تجارت خارجی کشور را در مواجهه با شرایط بحران مالی جهانی تحلیل و تشریح کرد.
در اوائل ظهور بحران مالی، یکی از هوشمندترین رفتارهای زندگی ام را انجام دادم. از همکارانم، داگ دایموند (Doug Dimond) و آنیل کاشیاپ (Anil Kashyap) خواستم آن چه در حال رخ دادن بود را برایم توضیح دهند.
استان قم ، به عنوان منطقه کمتر توسعه یافته موضوع تبصره یک ماده 132 اصلاحی قانون مالیات های مستقیم اعلام شد .
هیئت داوران دربخش پورتالها - دایره المعارفها و پایگاههای جامع ((حسابیران )) را برگزید
با استفاده از این فونتها برخی فایلهای pdf قابلیت جستجو پیدا می کنند .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد