نقشه پرتال حسابیران www.hesabiran.com

بازدید کننده محترم لطفآ به نشانی جدید اینترنتی سایت حسابیران www.hesabiran.com مراجعه نمائید . با تشکر مدیریت سایت حسابیران

نقشه پرتال حسابیران www.hesabiran.com

بازدید کننده محترم لطفآ به نشانی جدید اینترنتی سایت حسابیران www.hesabiran.com مراجعه نمائید . با تشکر مدیریت سایت حسابیران

نوروز ۱۳۸۵ مبارک باد

 

باد نوروز وزیده است به کوه و صحرا

جامه عید بپوشند ، چه شاه و چه گدا

 

بلبل باغ جنان را نبود راه بدوست      

نازم آن مطرب مجلس که بود قبله نما

 

صوفی و عارف از این بادیه دور افتادند

جام می گیر زمطرب ، که روی سوی صفا

 

همه در عید به صحرا و گلستان بروند  

من سرمست ز میخانه کنم رو به خدا

 

عید نوروز مبارک به غنی و درویش

یار دلدار ، ز بتخانه دری را بگشا

 

  گر مرا ره به در پیر خرابات دهی               

  به سر و جان به سویش راه نوردم نه به پا

 

سالها در صف ارباب عمائم بودم

تا به دلدار رسیدم نکنم باز خطا

 

 

 

مجموعه اشعار دیوان امام خمینی

حقوق کارگران قرارداد موقت به 180 هزار تومان افزایش می یابد

حقوق کارگران قرارداد موقت به 180 هزار تومان افزایش می یابد

مدیر کل کار و امور اجتماعی استان مرکزی گفت: حداقل حقوق کارگران قرارداد موقت در سال آینده به 180 هزار تومان در ماه و حداقل حقوق کارگران قراردادی به...

تعاونیهای حسابرسی تاسیس می شود

وزیر تعاون اعلام کرد :

تعاونیهای حسابرسی در سطح کشور تاسیس خواهد شد . محمد ناظمی اردکانی وزیر تعاون در گفتگو با " مهر " با بیان این مطلب وجود ضعفهای اساسی در واحدهای مدیریتی و برخی واحدهای تعاونی را یکی از دلائل تاسیس تعاونیهای حسابرسی در آینده اعلام کرد . وی تصریح کرد :با تاسیس این تعاونیها  می توان از طریق اعتبارات بخشی سازمانها و دستگاههای اجرایی پروژه های کشور را در این زمینه عملیاتی کرد .

اختلاف بر سر اعضای هیئت مدیره سازمان بورس!

اختلاف بر سر اعضای هیئت مدیره سازمان بورس!

رئیس هیئت مدیره بورس: معرفی اعضای جدید سازمان بورس و اوراق بهادار به سال ‌85 موکول شد
 
با توجه به اینکه قرار بود اعضای هیات مدیره براساس اساسنامه جدید سازمان بورس و اوراق بهادار انتخاب ‌شوند، وزیر امور اقتصادی و دارایی در طی روزهای اخیر اعلام کرد که این اعضا در این هفته معرفی می‌شوند، اما انتخاب این اعضا به نتیجه نرسید و معرفی آن‌ها به سال آینده موکول شد.

هم‌چنین پیش از این دکتر علی صالح آبادی ـ دبیرکل بورس اوراق بهادارـ در گفت‌وگو با ایسنا، از تصویب اساسنامه سازمان بورس و اوراق بهادار در نهم اسفندماه خبر داده بود و گفت:« در دومین جلسه شورای عالی بورس اوراق بهادار، اساسنامه سازمان بورس و اوراق بهادار به تصویب شورای عالی بورس و اوراق بهادار رسید.»

مقرر شد که پس از تصویب اساسنامه اعضای هیات مدیره جدید از سوی شورا انتخاب شوند، اما با توجه به نتیجه نرسیدن در این زمینه معرفی اعضا به سال آینده موکول شد.

در همین زمینه حیدر مستخدمین حسینی ـ رییس هیات مدیره بورس و اوراق بهادار ـ با بیان این مطلب اظهار کرد:« تا زمانی که اعضای جدید هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار معرفی شوند، اعضای فعلی کار خود را ادامه خواهند داد.»

او هم‌چنین با اشاره به این که مقرر شده بود تا پایان امسال اعضای هیات مدیره جدید سازمان بورس و اوراق بهادار انتخاب شوند، خاطرنشان کرد:« با توجه به این که در این جلسه در زمینه انتخاب اعضا توافقی حاصل نشد، انتخابات به سال آینده موکول شده است.»

مستخدمین حسینی ادامه داد:« پس از انتخاب اعضای هیات مدیره عملا سازمان بورس و اوراق بهادار به لحاظ قانونی شکل گرفته و باید کار خود را آغاز کند و با توجه به مهلت قانونی که در اختیار دارند یعنی تا پایان فروردین‌ماه باید اساسنامه شرکت‌های بورسی را مورد بررسی و تصویب قرار دهند.»

مصوبه هیات وزیران در خصوص آیین نامه‌های قانون بازار اوراق بهادار

مصوبه هیات وزیران در خصوص آیین نامه‌های قانون بازار اوراق بهادار

 

با تصویب هیات وزیران، بررسی آیین نامه‌های موضوع قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران به کارگروهی از وزیران دستگاههای مختلف واگذار شد.

به گزارش دیروز دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت، بر اساس این مصوبه بمنظور بررسی آیین نامه‌های موضوع قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران، کارگروهی مرکب از معاون‌اول رییس جمهوری (رییس)، معاون اجرایی رییس جمهوری، وزیر امور اقتصادی و دارایی، وزیر بازرگانی و وزیر دادگستری تشکیل و اختیارات هیات وزیران در خصوص تصویب آیین نامه‌های یادشده به وزیران عضو این کارگروه تفویض می‌شود.

این مصوبه به وزارتخانه‌های اموراقتصادی و دارایی، بازرگانی و دادگستری ابلاغ شده است.

ملاک تصمیم‌گیری در خصوص این موضوع، موافقت اکثریت وزیران عضو کارگروه است و مصوبات آن در صورت تایید رییس جمهوری و با رعایت ماده (? 19آیین - نامه داخلی هیات دولت قابل صدور است.