نقشه پرتال حسابیران www.hesabiran.com

بازدید کننده محترم لطفآ به نشانی جدید اینترنتی سایت حسابیران www.hesabiran.com مراجعه نمائید . با تشکر مدیریت سایت حسابیران

نقشه پرتال حسابیران www.hesabiran.com

بازدید کننده محترم لطفآ به نشانی جدید اینترنتی سایت حسابیران www.hesabiran.com مراجعه نمائید . با تشکر مدیریت سایت حسابیران

تازه های سایت حسابیران

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: مصوبه مجلس درباره ساعت کار بانک ها تا پایان هفته به دولت ابلاغ می شود.
با قرار گرفتن نام بانک سپه در لیست سیاه وزارت خزانه‌داری آمریکا و اعلام تحریم ایران از سوی «کامرز بانک» آلمان که به عنوان دومین بانک بزرگ آلمان شناخته می‌شود حلقه محاصره بانک‌های ایرانی تنگ‌تر شد.
هموار سازی سود چیست
عضو کمیسیون اجتماعی گفت: واگذاری پرداخت حقوق کارکنان دولت به وزارت اقتصاد باید به تصوب مجلس شورای اسلامی برسد و قانون شود تا امکان اجرایی شدن داشته باشد.
جلسه شب گذشته 25 نماینده سهامداران حقوقی و برخی کارگزاران و مسئولین سازمان بورس با محوریت بررسی راهکارهای خروج از شرایط نابسامان بورس بدون نتیجه مشخصی به اتمام رسید.
با تصمیم نمایندگان ویژه رئیس‌جمهور سهمیه بانکها برای پرداخت تسهیلات خودروهای فرسوده و تسهیلات مربوط به توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی تعیین شد.
هموار سازی سود چیست
یک عضو کمیسیون مشترک رسیدگی به لایحه نظام هماهنگ پرداخت، اظهارداشت: با اجرای این لایحه در سال 86، به طور متوسط به حقوق کارمندان دولت 50 تا 100 هزار تومان افزوده می‌شد
وکالت ، صلح حقوقی و مبایعه نامه سه راه اصلی فرار از پرداخت مالیات املاک است .
بر اساس مصوبه هیات وزیران
شورای نگهبان مصوبه مجلس درباره تغییر ساعت کار بانک‌ها را مغایر با شرع و قانون اساسی ندانست و آن را تائید کرد
تمهیدات و مقررات قانون مالیات های مستقیم برای افزایش تمکین، پایبندی داوطلبانه مودیان به متن و روح قانون مالیات‌ها مالیاتی، اعلام شد. به گزارش خبرنگار رسانه مالیاتی ایران، در قانون مالیات های مستقیم قوانینی درخصوص تمکین مالیاتی وجود دارد که این گزارش با استناد به گزارش های دفتر مطالعات و تحقیقات مالیاتی به معرفی آنها می پردازد.
اظهارات غیرکارشناسانه و شایعات اخیر‌،‌ مسکن را غیر‌واقعی گران کرده است.

 

تازه ها

‌کارشناس و مشاور وزارت مسکن و شهرسازی
توصیه‌هایی برای مدیران، سرپرستان و سرگروه‌‌هایی که با انسان‌ها در ارتباط‌ند
لی یاکوکا قهرمان ملی آمریکا و مورد تحسین و اعتماد مردم آن سرزمین است. ولی او نه هنرپیشه است، نه خواننده و نه ورزشکار حرفه ای، بلکه مهندس است و مدیر. در سال 1994 یعنی یک سال پس از بازنشسته شدن از ریاست کرایسلر در یک نظرخواهی از مردم آمریکا در مورد پنج مدیرعامل مورد تحسین، معلوم شد که وی اولین انتخاب آنهاست. در این نظرخواهی بیل گیتس مدیرعامل مایکروسافت در جایگاه دوم قرار گرفت.
دانش مدیریت مالی در سال های اخیر رویکردی جدید به واقعیت های پیچیده بازارهای مالی خصوصا بازارهای سرمایه داشته است. با توجه به نقاط ضعف تئوری های مدرن پرتفوی و فرضیه بازار کارای سرمایه و کاهش روز افزون مقبولیت آنها، این رویکرد جدید در بین دانشمندان مالی مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت. کاهش مقبولیت تئوری های یاد شده بدلیل پیچیدگی و ژرفای دنیای واقعی و تاثیر ارزش های اقتصادی متعدد، روانشناسی فردی و اجتماعی و ... بر بازارهای مالی و عدم توان تئوری های سنتی مدرن پرتفوی و فرضیه کارایی بازار سرمایه در پاسخ به سوالات دانشمندان مالی در خصوص وجود فرصتهای آربیتراژی و دامنه وسیع تعیین قیمت داراییهای مالی ، تاثیر اطلاعات بر قیمت سهام و... می باشد. دانش جدید مالی معتقد است، بنای ساده و سطحی تئوری های مدرن پرتفوی و فرضیه بازار کارای سرمایه توان نمایش عمق روابط اقتصادی، روانشناسی و ... حاکم بر بازارهای مالی را ندارند. بنابراین نباید با ابزارهای سنتی مذکور انتظار تحقق کارایی بازارهای مالی را داشت. نتایج تحقیقات انجام شده در بازارهای پیشرفته که در این مقاله بیان شده است، نشان می دهد که تئوری های سنتی دستاویز مناسبی برای نمایش واقعیت های پیچیده بازارهای مالی در هزاره سوم نیستند و در نگاه به دنیای مالی باید از رویکرد های جدیدتری که بتواند اهمیت علوم رفتاری و روانشنای در حوزه مالی را نمایش دهد، استفاده نمود.
هدف این مقاله بهبود درک مفاهیم فناوری، داد و ستد سنتی و الکترونیکی سهام در بازار بورس ایران می باشد. این مقاله، تاثیر فناوری اطلاعات در توسعه بازار سرمایه را مورد بررسی قرار می دهد. بکار گیری صحیح این‌ فناوری موجب توسعه فرایند دادوستد الکترونیک سهام خواهد بود. بدون شک فرهنگ سازی و درک مفاهیم تکنولوژی اطلاعات و بکار گیری آن در زمینه فوق الذکر موجبات افزایش کارایی بازار بورس را فراهم می آورد
در محیط‌های کاملاً رقابتی، ضروری است تا مدیران با استفاده از فرآیند مدیریت عملکرد به هدایت صحیح امور در مسیر پیشرفت کار و درجهت اهداف و استراتژی‌های مورد نظر سازمان به شیوه‌ای آگاهانه بپردازند. موفقیت در اجرای این فرآیند، به سنجش و ارزیابی‌های پیوسته و بهبود مداوم عملکرد سازمان بستگی دارد. باتوجه به تغییر و تحولات سریع و افزایش توان و قابلیت‌های رقابتی شرکت‌ها و سازمان‌ها در جهان امروز، مطلوبیت عملکرد تک‌تک اجزای سازمان و مجموع آن می‌تواند به‌عنوان معیار سنجش موفقیت یک سازمان برای مدیران بسیار حائز اهمیت باشد. مدیریت عملکرد دارای جایگاه عالی در ساختار سازمانی است و بایستی تحت نظارت عالی‌ترین مقام سازمان باشد. نظر به اینکه یکی از محورهای عمدة مدیریت عملکرد، ارزیابی عملکرد است، بنابراین آشنایی با مفاهیم و معیارهای مهم ارزیابی عملکرد و شاخص‌های آن برای مدیران، مجریان، کارشناسان و دانش‌پژوهان مفید بوده و با استفاده از آنها می‌توان به سنجش و ارزیابی وضعیت موجود سازمان و بررسی عملکرد اجزای آن پرداخته و برای ارتقاء و بهبود اثربخشی و کارایی آن اقدام نمود. یکی از مهمترین معیارهای ارزیابی عملکرد، مفهوم ارزش افزودة اقتصادی (EVA) می‌باشد که در این مقاله به بحث و بررسی پیرامون آن می‌پردازیم.
روش‌های اندازه‌گیری هزینه‌ها و اقلام بهای تمام شده که از مرحله طراحی و برنامه‌ریزی تا مرحله توقف و کنارگذاری خط تولید محصول مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته است، از آنجایی‌که هزینه‌ها در یک سازمان مهم و سرنوشت ساز هستند، روش‌های اندازه‌گیری آنها نیز باید مورد توجه قرار گیرد.‌این روش‌ها و ارزیابی‌ها برای کمک به مدیریت جهت تصمیم‌گیری بهتر در طول دورة عمر محصول است، دراین مقاله سعی شده دوره عمر محصول به سه مرحله تقسیم شود که شامل مرحله طراحی و برنامه‌ریزی، مرحله تولید و نهایتاً مرحله توقف و کنارگذاری محصول است و برای هر یک از مراحل سه‌گانه روش‌های هزینه‌یابی پیشنهاد شده است.
قیمت زمین و مسکن در هفته‌های گذشته روند فزاینده‌ای به خود گرفته است. روندی که بیم آن می‌رود با ادامه اجرای «برخی» از سیاست‌های کنونی اقتصادی، شتاب بیشتری گرفته و از آنجایی که قیمت مسکن به شدت به بالا چسبنده است، در آینده‌ای نزدیک مسکن را از «هدف سخت» عامه مردم به «رویای دلپذیر» آنها تبدیل کند.
حسابیران
با توجه به ارتباط نزدیک عملیات اداری و مالی با تجهیزات و ماشینهای اداری و مالی و در جهت اطلاع رسانی به اعضاء و بازدیدکنندگان محترم این بخش راه اندازی شده است لذا از کلیه تولید کنندگان و عرضه کنندگان این تجهیزات دعوت می شود پس از عضویت در سایت و با کنترل پنل اختصاصی اقدام به معرفی محصولات خود نمایند . همچنین جهت اطلاعات بیشتر شماره تلفنهای 8453114-0511 و 09153081508 آماده پاسخگویی است .
کتابیار
یکی از دلایل اصلی مطالعه نکردن خستگی جسمی و روانی است که بر شخص عارض می شود و باعث گریز از مطالعه خواهد شد.کتابیار دارای گواهینامه هایی مانند گواهی نامه ثبت اختراع، تاییدیه از انجمن فیزیوتراپی ایران و تاییدیه از سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی می باشد. برای جزئیات بیشتر به قسمت مطالب و محتویات مراجعه کنید.
قیمت : 48000 ریال
واحد : بسته
Qinglei
دستگاه اسکناس شمار رومیزی با قابلیت تشخیص اسکناس جعلی در حین شمارش(ریال، دلارو...) دارای دو سال گارانتی و3ماه تعویض رایگان
قیمت : 4850000 ریال
واحد : دستگاه
شش میم برگرفته از سر نامهای: منابع انسانی، ماشین آلات، مواد و مصالح، متدها و روشها، مدیریت و منابع مالی می باشد. این مرکز در سال 1381 به منظور تحقیق و توسعه و ارتقاء کمی و کیفی شرکت ها، سازمانهای کشورمان بویژه شرکتهای ساختمانی، شرکتهای پیمانکاری و مهندسی نفت و گاز و پتروشیمی ، شرکت های تاسیساتی و تجهیزاتی و صادر کنندگان خدمات فنی و مهندسی توسط کنسرسیومی از انجمنهای مرتبط تشکیل شده است. این انجمنها عبارتند از : انجمن شرکتهای ساختمانی ایران انحمن شرکتهای مهندسی نفت گاز و پتروشیمی انجمن صادر کنندگان خدمات فنی و مهندسی انجمن شرکتهای تاسیساتی و تجهیزاتی جامعه مهندسی مشاور ایران خدمات ما در زمینه منابع انسانی، ماشین آلات ساختمانی و راهسازی، مبادله دانش و تجربه در متدها و روشهای ساخت و ساز و ارایه خدمات در زمینه منابع مالی و مشاوره مدیریت می باشد. شما پیمانکار گرامی! آنچه برای انجام موفقیت آمیز پروژه خود نیاز دارید را از ما بخواهید.
حسابیران
حسابیران آمادگی دارد تا اطلاعیه های مربوط به استخدام را به اطلاع شما برساند . همچنین حسابداران و حسابرسان آماده کار را به کارفرمایان معرفی نماید
آفیس2003 فارسی
محصول اصلی فارسی شده توسط مایکروسافت برای ایرانیان وتمام فارسی زبانها
قیمت : 19500 ریال
واحد : 1 cd
راهبرد
برای تمام کسانیکه علاقمند به یادگیری کامپیوتر می باشند وبرای تمام کسانیکه وقت وحوصله حضور درکلاسهای آموزشی راندارند
قیمت : 95000 ریال
واحد : CD7
حسابدار  85
اولین وساده ترین نرم افزار حسابداری برای موسسات وفروشگاههای خدمات رایانه ای
قیمت : 49000 ریال
واحد : cd
بازاریان
ساده ترین نرم افزارحسابداری برای کسبه ومشاغل آزاد با قابلیتهای ویژه
قیمت : 48000 ریال
واحد : بسته
مشاوره تلفنی
برای اولین بار سرویس خدمات مشاوره تلفنی در امور مالی و حسابداری ( PRM ) در شهر مقدس مشهد دایر شد
قیمت : 1500000 ریال
واحد : بسته
نرم افزار کافینت
جهت مدیریت ، کنترل و حسابداری کافینتها و game net ها ، این نرم افزار دارای گزارشات متنوع از کارکرد کافینت ، مشتریان و سرور کافینت به همراه سیستم مانیتورینگ کامپیوترها میباشد .
قیمت : 1500000 ریال
واحد : بسته
قیمت : 1500000 ریال
واحد : بسته
ثبت اطلاعات املاک ، جستجوهای پیشرفته ، تعریف مناطق و پارامترها به صورت دلخواه ، چاپ گزارشات متنوع ، چاپ قولنامه ها ، دفتر چک و ...
قیمت : 900000 ریال
واحد : بسته
نرم افزار منشی
نرم افزار منشی ، دفتر تلفن با امکان شماره گیری و ضبط مکالمات ، یادآوری قرارها با آهنگ دلخواه ، دفتر چک با امکان چاپ بر روی انواع چکها، فرهنگ لغت فارسی به انگلیسی و بالعکس و ...
قیمت : 200000 ریال
واحد : بسته

تازه های سایت حسابیران

تازه ها
هیئت وزیران بنا به پیشنهاد وزارت امور اقتصادی و دارایی و به استناد ماده (7) قانون برنامه چهارم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران ـ مصوب1383ـ اساسنامه شرکت کارگزاری سهام عدالت را تصویب نمود.
در یکهزار و هفتادو چهارمین جلسة شورای پول و اعتبار که در روز شنبه 9/10/1385 در بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران برگزار گردید موارد ذیل به تصویب رسید:
سازمان تولید اسکناس و مسکوک (وابسته بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران) در نظر دارد نیروی انسانی مورد نیاز خود در تهران را به صورت ثابت از بین متقاضیان واجد شرایط، طبق جدول ذیل از طریق آزمون کتبی، مصاحبه و گزینش استخدام نماید.
بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در نظر دارد نیروی انسانی مورد نیاز خود در تهران و شهرستانها را به صورت رسمی از بین متقاضیان واجد شرایط، طبق جدول ذیل از طریق آزمون کتبی، مصاحبه و گزینش استخدام نماید.

 

در پرکارترین روزهای سازمان مدیریت، هنوز چند پست کلیدی این سازمان مخصوصا" مدیر کل دفتر اقتصاد کلان که به صورت مستقیم درگیر تدوین لایحه بودجه سالیانه هستند خالی است و به نظر می رسد تدوین بودجه 86 در سازمان مدیریت بی مسئول انجام می شود.

 

بسته بندى چهره کالاست. در یک تقسیم بندى کلى، سه سطح اصلى مى توان براى هر کالا در نظر گرفت
هر روز بیشتر از دیروز مجبوریم با دنیاى باز ارتباط برقرار کنیم و پیوستن ایران به سازمان تجارت جهانى (WTO) این ضرورت را اجتناب ناپذیر تر از گذشته مى کند بنابراین تبلیغات به عنوان شکل مؤثرى از ارتباط، مورد توجه ویژه نخبگان است.

تازه های سایت حسابیران

تازه ها
جامعه حسابداران رسمی در آستانه برگزاری دومین همایش حسابرسی مالیاتی که 30 بهمن ماه سالجاری برگزار می شود ،به برخی از سوالات و پرسش های متداول مالیاتی پاسخ داده است. دراین گزارش تاکید شده است که پاسخ های مطرح شده صرفا نظر کارشناسی کارگروه مالیاتی و اعضای جامعه حسابداران رسمی بوده و ممکن است نظر کارشناسی مزبوردر مواردی با نظر اجرائی سازمان امور مالیاتی منطبق نباشد.

 

سخنگوی دولت در نشست هفتگی خود با خبرنگاران به تشریح جزئیات تصمیمات دولت برای معافیت‌های جدید مالیاتی پرداخت.
با ادامه کاهش ارزش دلار در برابر سایر ارزهای معتبر، تبدیل دارایی‌های دلاری به دیگر ارزها از سوی سرمایه‌گذاران خرد در بازارهای مالی جهان سرعت گرفته است.
شورای پول و اعتبار تصویب کرد: بانکها برای تسهیلات تا سقف 200 میلیون ریال می توانند تضمین زنجیره ای (ضمانت فردی توسط فرد دیگر) را به جای وثیقه بپذیرند.
در حالی که بانک مسکن، وام 18میلیون تومانی مسکن را تا اردیبهشت ماه سال آینده تمدید کرده است، معاون وزیر مسکن و شهرسازی هم از نهایی شدن روش دیگری برای پرداخت وام مسکن خبر داده است.
به گزارش روابط عمومی وزارت امور اقتصادی و دارایی صورتحساب عملکرد بودجه‌ی سال 1384 کل کشور براساس ضوابط مقرر در قانون تفریغ بودجه سالهای پس از انقلاب مصوب 1367 مجلس شورای اسلامی و مطابق عناوین و تقسیمات مندرج در قانون بودجه‌ی سال 1384 کل کشور و اصلاحات بعدی آن تهیه و تنظیم شده است.
نمی‌توان انکار کرد که جو بازار متاثر از پارامتر‌های بین‌المللی است. بنابراین گروه بورس با توجه به رفتار عمومی و کلان بازار در وضعیت کنونی 15توصیه خود را به بازار این‌گونه ارائه می‌کند:

اخبار

 
این اقدام به همراه تلاش‌های دکتر شیبانی، رئیس بانک مرکزی که برخلاف انتقاد مدیران بانک‌های کشور از تغییر ساعات بانک‌ها، به دفاع از آن می‌پرداخت، مورد پذیرش نمایندگان قرار نگرفت و طرح بازگشت ساعت کار بانک‌ها با 146 رأی موافق در برابر تنها 30 رأی مخالف، تصویب شد.
تصویب قطعنامه علیه ایران در شورای امنیت باعث افزایش قیمت طلا شده است. به دنبال افزایش قیمت نفت در پی تحریم تهران خبرگزاری بلومبرگ گزارش داد با ادامه تنش هسته‌ای ایران روند صعودی قیمت نفت و طلا همچنان ادامه خواهد داشت.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از تصویب 3 برابر شدن حق عائله مندی تمام کارکنان دولت در این کمیسیون خبر داد.

تازه های سایت حسابیران

طبق مصوبات هیات وزیران و شورای پول و اعتبار و همچنین طرح مجلس درخصوص منطقی‌کردن نرخ سود تسهیلات، تکالیفی به بانک مرکزی محول گردیده است که به شرح ذیل می‌باشد.
هیات همکاری بورس و حرفه‌ حسابداری
در همایش مسئولان و کارشناسان قوه قضاییه، وزارت امور اقتصادی و دارایی و صنعت بیمه بررسی شد
تسهیلات جدید سازمان تامین اجتماعی برای کسانی که قصد دارند، بیمه قبلی خود را نزد این سازمان به طور اختیاری تحت عنوان «بیمه اختیاری» ادامه دهند، اعلام شد.
حسابیران
با توجه به ارتباط نزدیک عملیات اداری و مالی با تجهیزات و ماشینهای اداری و مالی و در جهت اطلاع رسانی به اعضاء و بازدیدکنندگان محترم این بخش راه اندازی شده است لذا از کلیه تولید کنندگان و عرضه کنندگان این تجهیزات دعوت می شود پس از عضویت در سایت و با کنترل پنل اختصاصی اقدام به معرفی محصولات خود نمایند . همچنین جهت اطلاعات بیشتر شماره تلفنهای 8453114-0511 و 09153081508 آماده پاسخگویی است .
پنجمین سمینار آموزشی برای نمایندگان کارفرمایان برگزار شد
دارندگان حسابهای قرض الحسنه جاری در بانک رفاه، بطور رایگان تحت پوشش بیمه آتش سوزی و زلزله قرار می گیرند.
قائم مقام دبیر کل خانه کارگر گفت:مطابق قانون عیدی کارگران معادل دو برابر حقوق پایه است به شرط آنکه از سه برابر حداقل دستمزد بیشتر نشود، بنابراین عیدی کارگران برای سال جاری بین 300 هزار تومان تا 450 هزار تومان خواهد بود.
در این شماره می خوانید: گزارش سفر مقامات بانک مرکزی به فرانکفورت جهت شرکت در شانزدهمین کنگره بانکداری اروپایی، تحولات جدید در عرصه کارتهای بانکی، چگونه بانک مرکزی قرن بیست و یکم را مدیریت کنیم، دورنمای تجارت اوراق بهادار اروپا در سال 2010 و مطالب خواندنی دیگر
آیین‌نامه اجرایی نظام مستندسازی و اطلاع‌رسانی مناقصات به تصویب هیات وزیران رسید.
عدم تناسب بین سابقه پرداخت حق بیمه و میزان مستمری و دریافتی که اکثرا نزدیک به حداقل دستمزد است یکی از دغدغه های اصلی مستمری بگیران است.
با تصویب هیات وزیران بانک‌های دولتی و پست بانک موظف شدند برای کلیه دانش آموزان و دانشجویان سال تحصیلی 85_86 از محل اعتبارات شرکت مخابرات ایران حساب اینترنتی به مبلغ هزار تومان افتتاح کنند.
یک مقام آگاه گفت:یکی از وزرا طی نامه ای به رییس جمهور پیشنهاد تدوین مصوبه ای را مطرح کرده که بر اساس آن مجموع دریافتی مدیران عالی سازمان های دولتی وشرکت های تحت پوشش بیش از 10 برابر حداقل حقوق کارکنان آن سازمان نباشد.
عضو کمیسیون بررسی لایحه مدیریت خدمات کشوری گفت: دربررسی حقوق بازنشستگان کشوری، لشکری، قضایی و عضو هیات علمی در کمیسیون بررسی لایحه خدمات کشوری حداقل حقوق بازنشستگان 240 و حداکثر 900 هزار تومان تعیین شد.

 

 

سیدنی دیویدسون مربی حسابداری قرن
کمیته حسابداری مالی و حسابداری مدیریت (FMAC) وابسته به کنفدراسیون بین‌المللی حسابداران، کتاب محوری سال 2002 خود را با عنوان <نقش مدیران مالی در سال 2010> منتشرکرد. این کتاب برپایه نظرات ده نفر از مدیران مالی بزرگترین و برجسته‌ترین شرکتهای جهان مانند زیمنس آلمان، اریکسون سوئد، مایکروسافت امریکا و مانند آنها در مورد نقش و جایگاه مدیران مالی در دهه آینده تهیه و تنظیم شده است.تصویر کلی که این مدیران مالی برجسته شرکتهای غول‌آسای جهان به‌دست می‌دهند از این قرار است که بسیاری از وظایف و مسئولیتهای متعارف تکراری جاری، از دوش مدیران مالی برداشته شده و به پیمان سپرده می‌شود و به جای آن طراحی و پیشبرد استراتژیهای سازمان، توسعه ارتباط با بازار سرمایه و سهامداران، مشارکت در راهبری سازمان، مدیریت ریسک و ارزش‌آفرینی در دستور کار مدیران مالی قرار می‌گیرد. مطلب حاضر برگزیده نکات و نظرات ده نفر مدیران مالی زبده جهان است که در کتاب فوق درج شده و به عنوان پیش بینی‌های عمده در مورد تغییرات اساسی که در نقش و وظایف مدیران مالی در سال 2010 پدید خواهد آمد درخور توجه است.
در سیستم حسابداری سنتی ، مفهوم استهلاک به فرآیند تسهیم و تخصیص بهای اولیه دارایی ثابت از طریق روش منظم و سیستماتیک و منطقی به دوره های مالی که انتظار کسب سود و فایده از تحصیل آنها می رود ، اطلاق می گردد . 2. طبق استانداردهای بین المللی حسابداری شماره 4 (استهلاک) سرشکن کردن مبلغ قابل استهلاک یک دارایی به عمر مفید برآوردی آن . 3. طبق استانداردهای حسابداری ایران ، تخصیص سیستماتیک مبلغ استهلاک پذیر یک دارایی طی عمر مفید آن . 4. طبق نظریه FASB ، استهلاک به عنوان تسهیم منطقی و سیستماتیک بهای تمام شده به دوره های استفاده از آن . 5. طبق قانون مالیاتهای مستقیم (ماده 149) آن قسمت از دارایی ثابت که بر اثر استعمال یا گذشت زمان یا سایر عوامل بدون توجه به تغییر قیمت ، تقلیل ارزش می یابد . 6. طبق قانون تجارت (ماده234) پائین آمدن ارزش یک دارایی ثابت که در نتیجه استعمال ، تغییر فنی و یا علل دیگر حادث گردد
کامپیوتر جیبی مدل همسفر
متشکل از 200.000 واژه ترکیبی
قیمت : 800000 ریال
واحد : دستگاه
کامپیوتر جیبی
دفتر تلفن - سر رسید - ساعت محلی تقویم آلارم - ماشین حساب 10 رقمی - تبدیل واحدهای اندازه گیری و دارا بودن سیستم اتو سرچ و اتو پاور و سیستم محرمانه
قیمت : 240000 ریال
واحد : دستگاه
کامپیوتر جیبی
دفتر تلفن - سر رسید - دفتر یادداشت - دارا بودن سیستم اتو سرچ و اتو پاور و سیستم محرمانه
قیمت : 180000 ریال
واحد : دستگاه
کامپیوتر جیبی
ارزان- سبک-شیک
قیمت : 160000 ریال
واحد : دستگاه
نظر به اینکه طبق اطلاع واصله از سازمان حسابرسی و جامعه حسابداران رسمی، برخی از ادارات امور مالیاتی در رسیدگی به پرونده عملکرد مودیان مالیاتی که در اجرای ماده 272 ق.م.م ظرف مهلت مقرر نسبت به تسلیم گزارش حسابرسی مالی و مالیاتی مطابق مقررات اقدام نموده­اند، عملاً بدون توجه به مفاد قانون مالیاتهای مستقیم و بخشنامه شماره 13269 مورخ 25/7/1384 جهت کنترل دفاتر و اسناد و مدارک به آدرس قانونی مودی مراجعه و در اجرای بند 2 ماده 97 ق.م.م کتباً یا به صورت شفاهی سوالاتی را از مودیان مزبور استعلام می نمایند.
10 Mistakes that Reduce Profitability به عنوان یک مربی و مشاور فروش و بازاریابی، در تجربه حرفه­ای خود این فرصت را داشته­ام که با تعدادی از صاحبان کسب و کارهای کوچک در موضوعات مختلف مربوط به فروش و بازاریابی کار کنم. صاحبانی که تلاش می­کنند تا کسب و کارشان را شناور نگه دارند و علی رغم تلاش های فراوان، نمی توانند کسب و کار خودرا بخوبی رونق بخشند.اشتباهات متداول آنها عبارتند از:
آیا تا به حال توجه کرده اید که در هر فرهنگی تمایل براین است که اطراف خودمان را برای پیدا کردن راهبر جستجو کنیم ؟ این یک ضعف است . آیا زمان آن فرا نرسیده است که درون خودمان را جستجو کنیم تا ببینیم چگونه در قرن بیست ویکم می توانیم خود راهبری باشیم که می­خواهیم و به آن نیاز داریم ؟ من فکرمی کنم قطعاً رسیده است .
پیدا کردن شغل در دهکده جهانى هزاره سوم، کار آسانى است. البته اگر قبول کنید که کاریابى در این دوران، نیازمند استفاده از قابلیت هاى ارتباطى و اطلاع رسانى همین عصر است. اگر بخواهید روش هاى سنتى کاریابى و پیدا کردن یک شغل مناسب را دنبال کنید، شاید چند هفته سرگردان باشید و تنها صفحه نیازمندى هاى چند نشریه یا مراجعه به شمارى آژانس کاریابى شهرى، شما را ارضا کند. به هر حال هر کس روش خاصى را پى مى گیرد. اما بهترین روش ها کدام است، مسئله اى که در این گزارش به آن خواهیم پرداخت.
«آرنولدندلر» یکی از کارآفرینان موفق و با سابقه است که شرکت «The Startup Business Doctor» را تاسیس کرده است. او و همکارانش به کارآفرینان تازه‌کار که کسب وکاری جدید به راه انداخته‌اند، خدمات مشاوره‌ای ارائه می‌کنند تا آنها بتوانند به کارشان رونق بخشند.
حسابیران
با توجه به ارتباط نزدیک عملیات اداری و مالی با تجهیزات و ماشینهای اداری و مالی و در جهت اطلاع رسانی به اعضاء و بازدیدکنندگان محترم این بخش راه اندازی شده است لذا از کلیه تولید کنندگان و عرضه کنندگان این تجهیزات دعوت می شود پس از عضویت در سایت و با کنترل پنل اختصاصی اقدام به معرفی محصولات خود نمایند . همچنین جهت اطلاعات بیشتر شماره تلفنهای 8453114-0511 و 09153081508 آماده پاسخگویی است .
هموار سازی سود چیست
این مقاله به یکی از مباحث مهم مدیریت سود، یعنی هموارسازی سود می پردازد.به طور کلی هموارسازی سود عبارت است از اعمال نظر مدیریت شرکت در تقدم و تاخر ثبت حسابداری هزینه ها و درامدها و یا به حساب گرفتن هزینه ها یا انتقال انها به سال های بعد به طوری که باعث شود شرکت در طول چند سال مالی متوالی از روند سودبدون تغییرات عمده برخوردار باشد.هدف مدیریت این است که شرکت را در نظر سرمایه گذاران و بازار سرمایه با ثبات و پویا نشان دهد.در این مقاله به روش های هموارسازی سود از یک طرف و از طرف دیگر به سازوکارهایی از قبیل ویژگی های کیفی اطلاعات و افشاء بیشتر باعث می شود مدیریت شرکت در فرایند هموارسازی موفق نباشد می پردازد .
Qinglei
دستگاه اسکناس شمار رومیزی با قابلیت تشخیص اسکناس جعلی در حین شمارش(ریال، دلارو...) دارای دو سال گارانتی و3ماه تعویض رایگان
قیمت : 4850000 ریال
واحد : دستگاه
مشاوره حقوقی رایگان
سایت رایانه مرکز امور مشاوران حقوقی ، وکلاء و کارشناسان باطلاع می رساند از این پس مراجعین محترم می توانند با مراجعه به واحد مشاوره حقوقی در قسمت عناوین اصلی سئوالات حقوقی خود را ارسال و کمتر از 48 ساعت پاسخ آن را از آن طریق مشاهده نمایند .
حسابیران
حسابیران آمادگی دارد تا اطلاعیه های مربوط به استخدام را به اطلاع شما برساند . همچنین حسابداران و حسابرسان آماده کار را به کارفرمایان معرفی نماید
آفیس2003 فارسی
محصول اصلی فارسی شده توسط مایکروسافت برای ایرانیان وتمام فارسی زبانها
قیمت : 19500 ریال
واحد : 1 cd
راهبرد
برای تمام کسانیکه علاقمند به یادگیری کامپیوتر می باشند وبرای تمام کسانیکه وقت وحوصله حضور درکلاسهای آموزشی راندارند
قیمت : 95000 ریال
واحد : CD7
حسابدار  85
اولین وساده ترین نرم افزار حسابداری برای موسسات وفروشگاههای خدمات رایانه ای
قیمت : 49000 ریال
واحد : cd
بازاریان
ساده ترین نرم افزارحسابداری برای کسبه ومشاغل آزاد با قابلیتهای ویژه
قیمت : 48000 ریال
واحد : بسته
مشاوره تلفنی
برای اولین بار سرویس خدمات مشاوره تلفنی در امور مالی و حسابداری ( PRM ) در شهر مقدس مشهد دایر شد
قیمت : 1500000 ریال
واحد : بسته
نرم افزار کافینت
جهت مدیریت ، کنترل و حسابداری کافینتها و game net ها ، این نرم افزار دارای گزارشات متنوع از کارکرد کافینت ، مشتریان و سرور کافینت به همراه سیستم مانیتورینگ کامپیوترها میباشد .
قیمت : 1500000 ریال
واحد : بسته
قیمت : 1500000 ریال
واحد : بسته
ثبت اطلاعات املاک ، جستجوهای پیشرفته ، تعریف مناطق و پارامترها به صورت دلخواه ، چاپ گزارشات متنوع ، چاپ قولنامه ها ، دفتر چک و ...
قیمت : 900000 ریال
واحد : بسته
نرم افزار منشی
نرم افزار منشی ، دفتر تلفن با امکان شماره گیری و ضبط مکالمات ، یادآوری قرارها با آهنگ دلخواه ، دفتر چک با امکان چاپ بر روی انواع چکها، فرهنگ لغت فارسی به انگلیسی و بالعکس و ...
قیمت : 200000 ریال
واحد : بسته