نقشه پرتال حسابیران www.hesabiran.com

بازدید کننده محترم لطفآ به نشانی جدید اینترنتی سایت حسابیران www.hesabiran.com مراجعه نمائید . با تشکر مدیریت سایت حسابیران

نقشه پرتال حسابیران www.hesabiran.com

بازدید کننده محترم لطفآ به نشانی جدید اینترنتی سایت حسابیران www.hesabiran.com مراجعه نمائید . با تشکر مدیریت سایت حسابیران

حضور 3 متخصص فنى از حسابداران در بورس الزامى‌شد

 
گروه بورس- در شوراى بورس و اوراق بهادار 3 متخصص فنى که از حسابداران خبره محسوب مى‌شوند باید از بخش غیردولتى حضور داشته باشند که این مورد از ضرورت‌هایى است که تا به حال پیش بینى نشده بود.
به گزارش موج، غلامرضا سلامى رییس شوراى عالى انجمن حسابداران خبره ایران با بیان این مطلب در خصوص نقش حسابرسان حرفه اى در ساختار اساسنامه جدید بورس افزود: اصولا در قانون جدید براى حرفه حسابدارى جایگاه ویژه اى در نظر گرفته شده است و تمام اطلاعات شرکت‌ها چه در میان دوره اى یا در پایان دوره براى بازار و سازمان بورس و اوراق بهادار استفاده مى کنند بر طبق استاندارهاى حسابدارى و گزارش‌هاى حسابرسى باشد .
وى گفت: این استانداردها از نظر جوامع حرفه‌اى باید طبق استانداردهاى گزارشگرى تنظیم شوند و الزامات اطلاعاتى خود سازمان بورس و اوراق بهادار تعیین مى کند و استانداردها به عهده حرفه حسابدارى است .
سلامى در ادامه خاطرنشان ساخت: خود حسابداران که در شرکت‌هاى داوطلب پذیرش در بورس نقش اساسى دارند و گزارش‌هایى که ارایه مى‌دهند طبق استانداردهاست و حسابرس‌هایى که این شرکت‌ها را تحت پوشش قرار داده‌اند باید با توجه به وظیفه خود، از استانداردهاى حسابرسى به نحو مطلوب استفاده کنند تا اطلاعات شفاف و قابل اتکا ارایه دهند.
وى همچنین اظهار داشت : در قانون جدید به این امر بسیار تاکید شده است به‌طورى‌که بخشى از قانون جدید شامل این موضوع مى شود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد