نقشه پرتال حسابیران www.hesabiran.com

بازدید کننده محترم لطفآ به نشانی جدید اینترنتی سایت حسابیران www.hesabiran.com مراجعه نمائید . با تشکر مدیریت سایت حسابیران

نقشه پرتال حسابیران www.hesabiran.com

بازدید کننده محترم لطفآ به نشانی جدید اینترنتی سایت حسابیران www.hesabiran.com مراجعه نمائید . با تشکر مدیریت سایت حسابیران

مستمری بگیران تأ مین اجتماعی 175 هزار تومان عیدی می گیرند

  گروه خبر - عیدی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی برای سال جدید از سوی سازمان تامین اجتماعی 175 هزار تومان تعیین شد.
     بر پایهِ این خبر کلیه شعب تامین اجتماعی سراسر کشور موظفند حداکثر تا 15 اسفندماه سال جاری این مبلغ را به بازنشستگان و مستمری بگیران پرداخت کنند.
     به گزارش خبرنگار آتیه، سازمان تامین اجتماعی با صدور بخشنامه ای دربارهِ عیدی پایان سال 1384 به مستمری بگیران و بازنشستگان، اعلام کرد: مبلغ عیدی برای هر پرونده مستمری اعم از بازنشسته، ازکارافتاده کلی، بازمانده تک نفره و بازماندگان چندنفره 175 هزار تومان است. در این حال پرونده های مستمری بازنشستگی و ازکارافتادگی کلی و بازماندگی که پیش از پایان سال 1384 مختومه شده اند و همچنین کلیه دریافت کنندگان مستمری ازکارافتادگی جزیی از شمول دریافت عیدی موضوع این بخشنامه خارج هستند.
     براساس این بخشنامه میزان عیدی پرداختی به بازنشستگان و مستمری بگیران باید با تعداد ماه های دریافت مستمری در طول سال 1384 تناسب داشته باشد. در همین حال چنانچه در یکی از ماه های این سال، روزهای استفاده از مستمری کمتر از یک ماه باشد، کسری ماه به صورت یک ماه کامل محاسبه خواهد شد. بر این اساس، به طور مثال اگر بیمه شده ای در 13 شهریور 1384 بازنشسته شده و تا پایان سال در ردیف مستمری بگیران بازنشسته قرار داشته باشد، از هفت ماه عیدی - 7 قسمت از 12 قسمت 175 هزار تومان - برخوردار خواهد بود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد