نقشه پرتال حسابیران www.hesabiran.com

بازدید کننده محترم لطفآ به نشانی جدید اینترنتی سایت حسابیران www.hesabiran.com مراجعه نمائید . با تشکر مدیریت سایت حسابیران

نقشه پرتال حسابیران www.hesabiran.com

بازدید کننده محترم لطفآ به نشانی جدید اینترنتی سایت حسابیران www.hesabiran.com مراجعه نمائید . با تشکر مدیریت سایت حسابیران

میزان سهمیه بنزین خودرو‌ها مشخص شد

خودرو‌های شخصی روزانه 3 لیتر تاکسی 30 لیتر و آژانس های مسافربری 15لیتر

در پی انتشار خبر تهیه طرح مدیریت توزیع بنزین تا پایان اردیبهشت‌ماه از سوی مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، یک مقام آگاه از تعیین روزانه 3لیتر بنزین برای خودرو‌های شخصی خبر داد.

این مقام آگاه در گفت‌وگو با «ایران پترونت» گفت: در طرح مدیریت توزیع بنزین برای خودرو‌های عمومی (تاکسی) روزانه 30لیتر و آژانس‌های مسافربری 15 لیتر در روز سوخت در نظر گرفته شده است. وی افزود: همچنین سهمیه بنزین برای خودرو‌های دولتی و موتورسیکلت‌ها به ترتیب روزانه 5لیتر و نیم‌لیتر در نظر گرفته شده است.

وی میزان بنزین در نظر گرفته شده برای وانت‌های شخصی و دولتی را 4لیتر در روز و وانت‌های پلاک قرمز را 15لیتر در روز عنوان کرد. به گفته این مقام آگاه، در صورت عدم تحقق اجرای طرح کارت هوشمند سوخت، برای طرح سهمیه‌بندی قطعا از کوپن استفاده خواهد شد. وی همچنین افزود: مجلس سهمیه‌بندی بنزین را نمی‌پذیرد و به احتمال زیاد با اختصاص بودجه واردات بنزین برای نیمه دوم سال موافقت خواهد کرد. وی در پایان با اشاره به افزایش قیمت جهانی بنزین تاکید کرد که بودجه فعلی که برای واردات 6 ماه اول سال در نظر گرفته شده است فقط کفاف 4ماه اول سال را می‌دهد و تا پایان تیرماه بودجه اختصاص یافته فعلی تمام خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد