نقشه پرتال حسابیران www.hesabiran.com

بازدید کننده محترم لطفآ به نشانی جدید اینترنتی سایت حسابیران www.hesabiran.com مراجعه نمائید . با تشکر مدیریت سایت حسابیران

نقشه پرتال حسابیران www.hesabiran.com

بازدید کننده محترم لطفآ به نشانی جدید اینترنتی سایت حسابیران www.hesabiran.com مراجعه نمائید . با تشکر مدیریت سایت حسابیران

0آخرین مهلت ارسال فرم مربوط به ثبت نام از مؤسسین شرکت بورس اوراق

ایران بورس - آخرین مهلت برای ارسال فرم اعلام آمادگی جهت عضویت در هیت موسس شرکت بورس اوراق بهادار روز یکشنبه مورخ 21/3/85 می باشد .
معاون عملیات و نظارت سازمان افزود کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند  تا آخر مهلت اداری فردا(21/3/85) اقدام به ارسال فرم که در گذشته دو مرتبه توسط سایت به اصلاع عموم رسانیده شده است اقدام نمایند . لازم بذکر است به تقاضای های دریافت شده پس از این تاریخ به هیچ عنوان ترتیب اثر داده نخواهد شد .
در زیر متن خبر منتشره در تاریخ 3/3/85 مجددا ذکر می گردد:


هیئت مدیره بورس و اوراق بهادار ثبت نام از مؤسسین شرکت سهامی بورس اوراق بهادار موضوع بند (3) ماده یک قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران را آغاز کرد.
نهادهای مالی فعّال در بازار سرمایه از جمله شرکت‌های کارگزاری، شرکتهای سرمایه‌گذاری، صندوق‌های بازنشستگی، بانک‌ها و بیمه‌ها می‌توانند با رعایت سقف قانونی مقرر در ماده 54 قانون یاد شده طی فرم منتشره از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار آمادگی خود را جهت مشارکت در تأسیس شرکت سهامی بورس اوراق بهادار و نیز میزان مشارکت خود را اعلام نمایند. فرم درخواست سرمایه‌گذاری در شرکت مذکور در سایت سازمان بورس  http://www.iranbourse.com/FForms/Rep_Arti.aspx  (منوی گزارشات و انتشارات – گزارشات و مقالات) قابل دسترسی بوده و در صورت مراجعه اشخاص ذیصلاح به سازمان بورس قابل دریافت می‌باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد