نقشه پرتال حسابیران www.hesabiran.com

بازدید کننده محترم لطفآ به نشانی جدید اینترنتی سایت حسابیران www.hesabiran.com مراجعه نمائید . با تشکر مدیریت سایت حسابیران

نقشه پرتال حسابیران www.hesabiran.com

بازدید کننده محترم لطفآ به نشانی جدید اینترنتی سایت حسابیران www.hesabiran.com مراجعه نمائید . با تشکر مدیریت سایت حسابیران

تازه های سایت حسابیران

تازه ها
جامعه حسابداران رسمی در آستانه برگزاری دومین همایش حسابرسی مالیاتی که 30 بهمن ماه سالجاری برگزار می شود ،به برخی از سوالات و پرسش های متداول مالیاتی پاسخ داده است. دراین گزارش تاکید شده است که پاسخ های مطرح شده صرفا نظر کارشناسی کارگروه مالیاتی و اعضای جامعه حسابداران رسمی بوده و ممکن است نظر کارشناسی مزبوردر مواردی با نظر اجرائی سازمان امور مالیاتی منطبق نباشد.

 

سخنگوی دولت در نشست هفتگی خود با خبرنگاران به تشریح جزئیات تصمیمات دولت برای معافیت‌های جدید مالیاتی پرداخت.
با ادامه کاهش ارزش دلار در برابر سایر ارزهای معتبر، تبدیل دارایی‌های دلاری به دیگر ارزها از سوی سرمایه‌گذاران خرد در بازارهای مالی جهان سرعت گرفته است.
شورای پول و اعتبار تصویب کرد: بانکها برای تسهیلات تا سقف 200 میلیون ریال می توانند تضمین زنجیره ای (ضمانت فردی توسط فرد دیگر) را به جای وثیقه بپذیرند.
در حالی که بانک مسکن، وام 18میلیون تومانی مسکن را تا اردیبهشت ماه سال آینده تمدید کرده است، معاون وزیر مسکن و شهرسازی هم از نهایی شدن روش دیگری برای پرداخت وام مسکن خبر داده است.
به گزارش روابط عمومی وزارت امور اقتصادی و دارایی صورتحساب عملکرد بودجه‌ی سال 1384 کل کشور براساس ضوابط مقرر در قانون تفریغ بودجه سالهای پس از انقلاب مصوب 1367 مجلس شورای اسلامی و مطابق عناوین و تقسیمات مندرج در قانون بودجه‌ی سال 1384 کل کشور و اصلاحات بعدی آن تهیه و تنظیم شده است.
نمی‌توان انکار کرد که جو بازار متاثر از پارامتر‌های بین‌المللی است. بنابراین گروه بورس با توجه به رفتار عمومی و کلان بازار در وضعیت کنونی 15توصیه خود را به بازار این‌گونه ارائه می‌کند:
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد