نقشه پرتال حسابیران www.hesabiran.com

بازدید کننده محترم لطفآ به نشانی جدید اینترنتی سایت حسابیران www.hesabiran.com مراجعه نمائید . با تشکر مدیریت سایت حسابیران

نقشه پرتال حسابیران www.hesabiran.com

بازدید کننده محترم لطفآ به نشانی جدید اینترنتی سایت حسابیران www.hesabiran.com مراجعه نمائید . با تشکر مدیریت سایت حسابیران

تازه های سایت حسابیران

تازه ها
هیئت وزیران بنا به پیشنهاد وزارت امور اقتصادی و دارایی و به استناد ماده (7) قانون برنامه چهارم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران ـ مصوب1383ـ اساسنامه شرکت کارگزاری سهام عدالت را تصویب نمود.
در یکهزار و هفتادو چهارمین جلسة شورای پول و اعتبار که در روز شنبه 9/10/1385 در بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران برگزار گردید موارد ذیل به تصویب رسید:
سازمان تولید اسکناس و مسکوک (وابسته بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران) در نظر دارد نیروی انسانی مورد نیاز خود در تهران را به صورت ثابت از بین متقاضیان واجد شرایط، طبق جدول ذیل از طریق آزمون کتبی، مصاحبه و گزینش استخدام نماید.
بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در نظر دارد نیروی انسانی مورد نیاز خود در تهران و شهرستانها را به صورت رسمی از بین متقاضیان واجد شرایط، طبق جدول ذیل از طریق آزمون کتبی، مصاحبه و گزینش استخدام نماید.

 

در پرکارترین روزهای سازمان مدیریت، هنوز چند پست کلیدی این سازمان مخصوصا" مدیر کل دفتر اقتصاد کلان که به صورت مستقیم درگیر تدوین لایحه بودجه سالیانه هستند خالی است و به نظر می رسد تدوین بودجه 86 در سازمان مدیریت بی مسئول انجام می شود.

 

بسته بندى چهره کالاست. در یک تقسیم بندى کلى، سه سطح اصلى مى توان براى هر کالا در نظر گرفت
هر روز بیشتر از دیروز مجبوریم با دنیاى باز ارتباط برقرار کنیم و پیوستن ایران به سازمان تجارت جهانى (WTO) این ضرورت را اجتناب ناپذیر تر از گذشته مى کند بنابراین تبلیغات به عنوان شکل مؤثرى از ارتباط، مورد توجه ویژه نخبگان است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد