نقشه پرتال حسابیران www.hesabiran.com

بازدید کننده محترم لطفآ به نشانی جدید اینترنتی سایت حسابیران www.hesabiran.com مراجعه نمائید . با تشکر مدیریت سایت حسابیران

نقشه پرتال حسابیران www.hesabiran.com

بازدید کننده محترم لطفآ به نشانی جدید اینترنتی سایت حسابیران www.hesabiran.com مراجعه نمائید . با تشکر مدیریت سایت حسابیران

تازه های سایت حسابیران

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: مصوبه مجلس درباره ساعت کار بانک ها تا پایان هفته به دولت ابلاغ می شود.
با قرار گرفتن نام بانک سپه در لیست سیاه وزارت خزانه‌داری آمریکا و اعلام تحریم ایران از سوی «کامرز بانک» آلمان که به عنوان دومین بانک بزرگ آلمان شناخته می‌شود حلقه محاصره بانک‌های ایرانی تنگ‌تر شد.
هموار سازی سود چیست
عضو کمیسیون اجتماعی گفت: واگذاری پرداخت حقوق کارکنان دولت به وزارت اقتصاد باید به تصوب مجلس شورای اسلامی برسد و قانون شود تا امکان اجرایی شدن داشته باشد.
جلسه شب گذشته 25 نماینده سهامداران حقوقی و برخی کارگزاران و مسئولین سازمان بورس با محوریت بررسی راهکارهای خروج از شرایط نابسامان بورس بدون نتیجه مشخصی به اتمام رسید.
با تصمیم نمایندگان ویژه رئیس‌جمهور سهمیه بانکها برای پرداخت تسهیلات خودروهای فرسوده و تسهیلات مربوط به توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی تعیین شد.
هموار سازی سود چیست
یک عضو کمیسیون مشترک رسیدگی به لایحه نظام هماهنگ پرداخت، اظهارداشت: با اجرای این لایحه در سال 86، به طور متوسط به حقوق کارمندان دولت 50 تا 100 هزار تومان افزوده می‌شد
وکالت ، صلح حقوقی و مبایعه نامه سه راه اصلی فرار از پرداخت مالیات املاک است .
بر اساس مصوبه هیات وزیران
شورای نگهبان مصوبه مجلس درباره تغییر ساعت کار بانک‌ها را مغایر با شرع و قانون اساسی ندانست و آن را تائید کرد
تمهیدات و مقررات قانون مالیات های مستقیم برای افزایش تمکین، پایبندی داوطلبانه مودیان به متن و روح قانون مالیات‌ها مالیاتی، اعلام شد. به گزارش خبرنگار رسانه مالیاتی ایران، در قانون مالیات های مستقیم قوانینی درخصوص تمکین مالیاتی وجود دارد که این گزارش با استناد به گزارش های دفتر مطالعات و تحقیقات مالیاتی به معرفی آنها می پردازد.
اظهارات غیرکارشناسانه و شایعات اخیر‌،‌ مسکن را غیر‌واقعی گران کرده است.

 

تازه ها

‌کارشناس و مشاور وزارت مسکن و شهرسازی
توصیه‌هایی برای مدیران، سرپرستان و سرگروه‌‌هایی که با انسان‌ها در ارتباط‌ند
لی یاکوکا قهرمان ملی آمریکا و مورد تحسین و اعتماد مردم آن سرزمین است. ولی او نه هنرپیشه است، نه خواننده و نه ورزشکار حرفه ای، بلکه مهندس است و مدیر. در سال 1994 یعنی یک سال پس از بازنشسته شدن از ریاست کرایسلر در یک نظرخواهی از مردم آمریکا در مورد پنج مدیرعامل مورد تحسین، معلوم شد که وی اولین انتخاب آنهاست. در این نظرخواهی بیل گیتس مدیرعامل مایکروسافت در جایگاه دوم قرار گرفت.
دانش مدیریت مالی در سال های اخیر رویکردی جدید به واقعیت های پیچیده بازارهای مالی خصوصا بازارهای سرمایه داشته است. با توجه به نقاط ضعف تئوری های مدرن پرتفوی و فرضیه بازار کارای سرمایه و کاهش روز افزون مقبولیت آنها، این رویکرد جدید در بین دانشمندان مالی مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت. کاهش مقبولیت تئوری های یاد شده بدلیل پیچیدگی و ژرفای دنیای واقعی و تاثیر ارزش های اقتصادی متعدد، روانشناسی فردی و اجتماعی و ... بر بازارهای مالی و عدم توان تئوری های سنتی مدرن پرتفوی و فرضیه کارایی بازار سرمایه در پاسخ به سوالات دانشمندان مالی در خصوص وجود فرصتهای آربیتراژی و دامنه وسیع تعیین قیمت داراییهای مالی ، تاثیر اطلاعات بر قیمت سهام و... می باشد. دانش جدید مالی معتقد است، بنای ساده و سطحی تئوری های مدرن پرتفوی و فرضیه بازار کارای سرمایه توان نمایش عمق روابط اقتصادی، روانشناسی و ... حاکم بر بازارهای مالی را ندارند. بنابراین نباید با ابزارهای سنتی مذکور انتظار تحقق کارایی بازارهای مالی را داشت. نتایج تحقیقات انجام شده در بازارهای پیشرفته که در این مقاله بیان شده است، نشان می دهد که تئوری های سنتی دستاویز مناسبی برای نمایش واقعیت های پیچیده بازارهای مالی در هزاره سوم نیستند و در نگاه به دنیای مالی باید از رویکرد های جدیدتری که بتواند اهمیت علوم رفتاری و روانشنای در حوزه مالی را نمایش دهد، استفاده نمود.
هدف این مقاله بهبود درک مفاهیم فناوری، داد و ستد سنتی و الکترونیکی سهام در بازار بورس ایران می باشد. این مقاله، تاثیر فناوری اطلاعات در توسعه بازار سرمایه را مورد بررسی قرار می دهد. بکار گیری صحیح این‌ فناوری موجب توسعه فرایند دادوستد الکترونیک سهام خواهد بود. بدون شک فرهنگ سازی و درک مفاهیم تکنولوژی اطلاعات و بکار گیری آن در زمینه فوق الذکر موجبات افزایش کارایی بازار بورس را فراهم می آورد
در محیط‌های کاملاً رقابتی، ضروری است تا مدیران با استفاده از فرآیند مدیریت عملکرد به هدایت صحیح امور در مسیر پیشرفت کار و درجهت اهداف و استراتژی‌های مورد نظر سازمان به شیوه‌ای آگاهانه بپردازند. موفقیت در اجرای این فرآیند، به سنجش و ارزیابی‌های پیوسته و بهبود مداوم عملکرد سازمان بستگی دارد. باتوجه به تغییر و تحولات سریع و افزایش توان و قابلیت‌های رقابتی شرکت‌ها و سازمان‌ها در جهان امروز، مطلوبیت عملکرد تک‌تک اجزای سازمان و مجموع آن می‌تواند به‌عنوان معیار سنجش موفقیت یک سازمان برای مدیران بسیار حائز اهمیت باشد. مدیریت عملکرد دارای جایگاه عالی در ساختار سازمانی است و بایستی تحت نظارت عالی‌ترین مقام سازمان باشد. نظر به اینکه یکی از محورهای عمدة مدیریت عملکرد، ارزیابی عملکرد است، بنابراین آشنایی با مفاهیم و معیارهای مهم ارزیابی عملکرد و شاخص‌های آن برای مدیران، مجریان، کارشناسان و دانش‌پژوهان مفید بوده و با استفاده از آنها می‌توان به سنجش و ارزیابی وضعیت موجود سازمان و بررسی عملکرد اجزای آن پرداخته و برای ارتقاء و بهبود اثربخشی و کارایی آن اقدام نمود. یکی از مهمترین معیارهای ارزیابی عملکرد، مفهوم ارزش افزودة اقتصادی (EVA) می‌باشد که در این مقاله به بحث و بررسی پیرامون آن می‌پردازیم.
روش‌های اندازه‌گیری هزینه‌ها و اقلام بهای تمام شده که از مرحله طراحی و برنامه‌ریزی تا مرحله توقف و کنارگذاری خط تولید محصول مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته است، از آنجایی‌که هزینه‌ها در یک سازمان مهم و سرنوشت ساز هستند، روش‌های اندازه‌گیری آنها نیز باید مورد توجه قرار گیرد.‌این روش‌ها و ارزیابی‌ها برای کمک به مدیریت جهت تصمیم‌گیری بهتر در طول دورة عمر محصول است، دراین مقاله سعی شده دوره عمر محصول به سه مرحله تقسیم شود که شامل مرحله طراحی و برنامه‌ریزی، مرحله تولید و نهایتاً مرحله توقف و کنارگذاری محصول است و برای هر یک از مراحل سه‌گانه روش‌های هزینه‌یابی پیشنهاد شده است.
قیمت زمین و مسکن در هفته‌های گذشته روند فزاینده‌ای به خود گرفته است. روندی که بیم آن می‌رود با ادامه اجرای «برخی» از سیاست‌های کنونی اقتصادی، شتاب بیشتری گرفته و از آنجایی که قیمت مسکن به شدت به بالا چسبنده است، در آینده‌ای نزدیک مسکن را از «هدف سخت» عامه مردم به «رویای دلپذیر» آنها تبدیل کند.
حسابیران
با توجه به ارتباط نزدیک عملیات اداری و مالی با تجهیزات و ماشینهای اداری و مالی و در جهت اطلاع رسانی به اعضاء و بازدیدکنندگان محترم این بخش راه اندازی شده است لذا از کلیه تولید کنندگان و عرضه کنندگان این تجهیزات دعوت می شود پس از عضویت در سایت و با کنترل پنل اختصاصی اقدام به معرفی محصولات خود نمایند . همچنین جهت اطلاعات بیشتر شماره تلفنهای 8453114-0511 و 09153081508 آماده پاسخگویی است .
کتابیار
یکی از دلایل اصلی مطالعه نکردن خستگی جسمی و روانی است که بر شخص عارض می شود و باعث گریز از مطالعه خواهد شد.کتابیار دارای گواهینامه هایی مانند گواهی نامه ثبت اختراع، تاییدیه از انجمن فیزیوتراپی ایران و تاییدیه از سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی می باشد. برای جزئیات بیشتر به قسمت مطالب و محتویات مراجعه کنید.
قیمت : 48000 ریال
واحد : بسته
Qinglei
دستگاه اسکناس شمار رومیزی با قابلیت تشخیص اسکناس جعلی در حین شمارش(ریال، دلارو...) دارای دو سال گارانتی و3ماه تعویض رایگان
قیمت : 4850000 ریال
واحد : دستگاه
شش میم برگرفته از سر نامهای: منابع انسانی، ماشین آلات، مواد و مصالح، متدها و روشها، مدیریت و منابع مالی می باشد. این مرکز در سال 1381 به منظور تحقیق و توسعه و ارتقاء کمی و کیفی شرکت ها، سازمانهای کشورمان بویژه شرکتهای ساختمانی، شرکتهای پیمانکاری و مهندسی نفت و گاز و پتروشیمی ، شرکت های تاسیساتی و تجهیزاتی و صادر کنندگان خدمات فنی و مهندسی توسط کنسرسیومی از انجمنهای مرتبط تشکیل شده است. این انجمنها عبارتند از : انجمن شرکتهای ساختمانی ایران انحمن شرکتهای مهندسی نفت گاز و پتروشیمی انجمن صادر کنندگان خدمات فنی و مهندسی انجمن شرکتهای تاسیساتی و تجهیزاتی جامعه مهندسی مشاور ایران خدمات ما در زمینه منابع انسانی، ماشین آلات ساختمانی و راهسازی، مبادله دانش و تجربه در متدها و روشهای ساخت و ساز و ارایه خدمات در زمینه منابع مالی و مشاوره مدیریت می باشد. شما پیمانکار گرامی! آنچه برای انجام موفقیت آمیز پروژه خود نیاز دارید را از ما بخواهید.
حسابیران
حسابیران آمادگی دارد تا اطلاعیه های مربوط به استخدام را به اطلاع شما برساند . همچنین حسابداران و حسابرسان آماده کار را به کارفرمایان معرفی نماید
آفیس2003 فارسی
محصول اصلی فارسی شده توسط مایکروسافت برای ایرانیان وتمام فارسی زبانها
قیمت : 19500 ریال
واحد : 1 cd
راهبرد
برای تمام کسانیکه علاقمند به یادگیری کامپیوتر می باشند وبرای تمام کسانیکه وقت وحوصله حضور درکلاسهای آموزشی راندارند
قیمت : 95000 ریال
واحد : CD7
حسابدار  85
اولین وساده ترین نرم افزار حسابداری برای موسسات وفروشگاههای خدمات رایانه ای
قیمت : 49000 ریال
واحد : cd
بازاریان
ساده ترین نرم افزارحسابداری برای کسبه ومشاغل آزاد با قابلیتهای ویژه
قیمت : 48000 ریال
واحد : بسته
مشاوره تلفنی
برای اولین بار سرویس خدمات مشاوره تلفنی در امور مالی و حسابداری ( PRM ) در شهر مقدس مشهد دایر شد
قیمت : 1500000 ریال
واحد : بسته
نرم افزار کافینت
جهت مدیریت ، کنترل و حسابداری کافینتها و game net ها ، این نرم افزار دارای گزارشات متنوع از کارکرد کافینت ، مشتریان و سرور کافینت به همراه سیستم مانیتورینگ کامپیوترها میباشد .
قیمت : 1500000 ریال
واحد : بسته
قیمت : 1500000 ریال
واحد : بسته
ثبت اطلاعات املاک ، جستجوهای پیشرفته ، تعریف مناطق و پارامترها به صورت دلخواه ، چاپ گزارشات متنوع ، چاپ قولنامه ها ، دفتر چک و ...
قیمت : 900000 ریال
واحد : بسته
نرم افزار منشی
نرم افزار منشی ، دفتر تلفن با امکان شماره گیری و ضبط مکالمات ، یادآوری قرارها با آهنگ دلخواه ، دفتر چک با امکان چاپ بر روی انواع چکها، فرهنگ لغت فارسی به انگلیسی و بالعکس و ...
قیمت : 200000 ریال
واحد : بسته
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد