نقشه پرتال حسابیران www.hesabiran.com

بازدید کننده محترم لطفآ به نشانی جدید اینترنتی سایت حسابیران www.hesabiran.com مراجعه نمائید . با تشکر مدیریت سایت حسابیران

نقشه پرتال حسابیران www.hesabiran.com

بازدید کننده محترم لطفآ به نشانی جدید اینترنتی سایت حسابیران www.hesabiran.com مراجعه نمائید . با تشکر مدیریت سایت حسابیران

تازه های سایت حسابیران www.hesabiran.com

رئیس کل بیمه مرکزی ایران
رییس سازمان کار و آموزش فنی و حرفه ای استان تهران گفت : کارفرمایانی که از مراکز کاریابی تحت پوشش وزارت کار و اموراجتماعی نیروی کار مورد نیاز خود را تامین کنند ، از پرداخت سهم بیمه کارفرما معاف می شوند .
با تصویب هیأت مدیره سازمان تأمین اجتماعی، اعضای سازمان نظام دامپزشکی، اعضای جامعه راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی و اعضای انجمن صنفی نمایندگان بیمه ایران، مشمول مقررات بیمه تأمین اجتماعی شدند.
مجادله بر سر افزایش پلکانی حقو‌ق‌ها بالا گرفت
حجم نقدینگی در کشور تا پایان بهمن ماه سال گذشته به 120 هزار میلیارد تومان رسید.
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران گفت: با اجرای طرح حذف کد بین شهری، در تمامی استانها به جز استان تهران پس از کد استان مورد نظر، رقم 2 افزوده شده و شماره تلفن تمام کشور هشت رقمی خواهد شد.
بانک مرکزی بدهی بخش دولتی به بانک های کشور را تا پایان بهمن ماه سال گذشته 26 هزار میلیارد تومان اعلام کرده است.
بر اساس تازه‌ترین گزارش بانک مرکزی، مطالبات معوق و سررسید گذشته بانکها در پایان بهمن ماه سال گذشته به 11 هزار و 273 میلیارد تومان افزایش یافته است.
مجلس بانکها را موظف به استفاده از اعتبارات اسنادی داخلی در اجرای طرحها کرد.
آیین نامه اجرایی بند (ط)تبصره (9) قانون بودجه سال 1386 کل کشور به منظور توسعه و ارتقای بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور تصویب شد.
با تصویب مجلس شورای عالی بانکها منحل و وظایف آن به هیات مدیره بانکها واگذار می‌گردد.
در صورت تصویب مجلس، نقل و انتقال سهام شرکت‌های قابل واگذاری در جریان فرآیند تجزیه، ادغام، انحلال تا زمانی که شرکت دولتی بوده و واگذار نشده باشد، از پرداخت مالیات معاف می‌شوند.
محمد آزاد رئیس شورای اصناف کشور جزئیات برنامه کارت هوشمند اصناف را تشریح کرد و گفت: متصدیان واحدهای صنفی تا یک سال آینده دارای کارت هوشمند اصناف می‌شوند.
بر اساس مصوبه‌ مجلس، وزارت امور اقتصادی و دارایی موظف شد ظرف مدت سه ماه از تاریخ تصویب این قانون تمهیدات لازم را برای انتشار و چگونگی تضمین اوراق مشارکت قابل تبدیل به سهم برای تامین اجرای طرح‌های تولیدی به نحوی فراهم نماید که بخشی از منابع مورد نیاز اجرا طرح‌های تولیدی و هم‌چنین سرمایه در گردش آنها از این طریق تامین شود.
دهمین مرکز مکانیزه صدور گواهی نقل وانتقال در شهر تهران صبح امروز با حضور کل سازمان امورمالیاتی کشور ، مدیرکل امورمالیاتی شرق تهران ومدیرکل تحول اداری سازمان امورمالیاتی وتعدادی دیگر از مدیران ستادی سازمان امورمالیاتی در ساختمان هروی واقع در شرق تهران افتتاح شد .
با اظهارت امروز چند نماینده مجلس و سخنان روز گذشته نماینده ویژه رئیس جمهور در تبصره 13 مبنی بر اجرای سهمیه بندی پس از طرح کار هوشمند، زمزمه های تاخیر در سهمیه‌بندی بنزین جدی تر شد، هر چند دولت هنوز رسما تاخیر در سهمیه بندی را اعلام نکرده است.
از ابتدای سال 1388، کلیه خریدهای بزرگ و متوسط دستگاه‌های دولتی، با قید «شناسه ملی» انجام خواهد شد.
معاون نظارت بر درآمد و امور مشترکین آبفا استان تهران گفت: حداقل و حداکثر حق انشعاب آب خانگی به ازاء هر واحد مسکونی در استان تهران مشخص و ابلاغ شد.
نمایندگان مجلس تقاضای مسکوت ماندن طرح دو فوریتی تسهیل اعطای تسهیلات بانکی و کاهش هزینه‌های طرح و تسریع در اجرای طرحهای تولیدی و افزایش منابع مالی و کارآیی بانک‌ها به مدت سه ماه رای نداد.
مجلس به بانکها اجازه داد در ازاء تسهیلات پرداختی مازاد بر سرمایه‌ثابت و آورده متقاضی وثایق خارج از طرح مطالبه نمایند.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور با بیان اینکه پرونده شرکت بیمه ایران دو جنبه تخلف مالی و تخلف مفاسد اقتصادی دارد؛ افزود: جنبه تخلف مالی پرونده در دیوان محاسبات و جنبه مفاسد اقتصادی نیز در دادگاه ویژه مبارزه با مفاسد اقتصادی زیر نظر قوه قضائیه بررسی می شود.
آئین‌نامه اجرایی حمایت‌های دولت از صادرکنندگان خدمات فنی و مهندسی در کمیته کارشناسی شورای عالی توسعه صادرات غیر نفتی بازنگری و اصلاح شد.
دبیر شورای عالی اطلاع رسانی دولت گفت: بسته سیاستی جامع مسکن در سه فصل باقی مانده سال به طور کامل مراحل اجرایی شدن خود را طی خواهد کرد.
عملکرد مالی شرکت ملی گاز، شرکت ملی صنایع پتروشیمی و شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی در سال 84 به دلیل عدم حضور رئیس جمهور یا وزیر نفت در مجمع آنها هنوز تایید نشده است.
شرکتهای وارد کننده خودروهای خارجی برای عرضه این خودروها به متقاضیان اقدام به اخذ هزینه ای مازاد تحت عنوان هزینه گارانتی ‌می‌کنند که غیر قانونی است.
رتبه دوم کارگر نمونه کشوری در سال 85 گفت: با طرح تولید ورق های صنعتی لازم برای ساخت و تولید برج های صنعتی علاوه بر رفع محدودیت های ناشی از تحریم واردات، 400 هزار دلار صرفه جویی ارزی در تولید هر برج ایجاد شده است.
وضع مالیات با نرخ‌های ترجیحی در لایحه اجرایی سیاست‌های اصل 44 قانون اساسی گنجانده شد.
مدیر کل خزانه وزارت امور اقتصادی و دارایی اعلام کرد: از این پس ، مالیات کارمندان دولت مستقیما به حساب درآمد عمومی کشور واریز می‌شود.
شاید بتوان گفت که درآمد مدیران ارشد شرکت‌ها یکی از جالب ترین و بحث برانگیزترین موضوعات مطرح در دنیای کسب وکار است.
قیمت سهام از ارزش ذاتی تا آن‌چه در تابلوها درج می‌شود یکی از اساسی‌ترین ملاک‌های انتخاب شرکت‌ها و برگزیدن نامی از نام‌ها در میان سبد سهام است. حال سوال این است که قیمتی که در تابلو مشاهده می‌شود، بیانگر چیست؟
مقالهء زیر ترجمه‌ای است از تحقیقی که توسط دو استاد دانشگاه در دو کشور آمریکا و ژاپن انجام گرفته است همچنین به صورت عملی در بین شرکت‌های مختلف در آن دو کشور پیاده شده است. ‌این تحقیق تحت عنوان «10درسی که شرکت‌های آمریکایی می‌توانند ازروش حسابداری مدیریتی شرکت‌های ژاپنی یاد بگیرند» بوده است.
رییس سازمان کار و آموزش فنی و حرفه ای استان تهران گفت : کارفرمایانی که از مراکز کاریابی تحت پوشش وزارت کار و اموراجتماعی نیروی کار مورد نیاز خود را تامین کنند ، از پرداخت سهم بیمه کارفرما معاف می شوند .
آمارهای نهایی سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 85 نشان می دهد که ایران در آستانه یک جهش و حرکت بسیار برجسته قرار گرفته است.
این شبکه بر اساس یک پروژه تحقیقاتی طی 2 سال ایجاد شده است. در این راه از حمایت های وزارت کار و اموراجتماعی، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، دبیرخانه شورای عالی اطلاع رسانی ، تعدادی از شرکت ها، مدیران، متخصصین ، اعضای سایت و ....
سازمان تأمین اجتماعی، به منظور ارتقاء تعرفه های وسایل کمک پزشکی (پروتز و اروتز) و نزدیک نمودن آن به بهای واقعی و افزایش رضایتمندی بیمه شدگان و مشمولین، دستورالعملی برای ارائه تسهیلات جدید صادر و به واحدهای اجرایی این سازمان ابلاغ کرد.
سازمان تأمین اجتماعی با صدور دستورالعملی نحوه محاسبه بدهی و تهیه صورتحساب بدهی کارفرمایان و حساب جاری کارگاه ها را تا پایان سال گذشته اعلام و به واحدهای اجرایی این سازمان ابلاغ کرد.
هیأت وزیران عوارض خروج از کشور را از طریق مرزهای هوایی به مقصد کلیه کشورها را برای مرتبه اول یکصد و پنجاه هزار ریال و برای مرتبه دوم دویست هزار ریال اعلام کرد.
بررسی صورت‌های مالی بانک‌ها نشان می‌دهد که به جز یک بانک خصوصی که اطلاعات مختصری در مورد ریسک در گزارش هیات‌مدیره ارائه کرده است، سایر بانک‌ها اطلاعاتی در این خصوص منتشر نکرده‌اند. یکی از حسابرسان معتمد بازار سرمایه در این باره گفت: الزامات خاصی در این زمینه وجود ندارد، ممکن است اساسا مطالعاتی در این باره صورت نگرفته باشد تا در گزارشات انعکاس یابد.
این یادداشت برگرفته از مقاله «نقد حسابداری و گزارشگری مالی در بانک‌های ایران» است که در چهاردهمین همایش بانکداری اسلامی در شهریور 82 ارائه شده است.
مهمترین منبع سرمایه‌گذاری در مخابرات کشور، ودایع مشترکان مخابراتی بوده و شبکه‌های مخابراتی امروز کشور حاصل این سرمایه‌گذاری است، بنابراین باید ودایع 38 میلیون شــرکای مـــخابرات قبل از تبدیل به سهام «به نرخ روز» محاسبه و سپس به سهام تبدیل شود
در سال جاری برای نخستین بار مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی با الگویی متفاوت نرخ تورم در سال گذشته و پیش‌بینی سال جاری را اعلام کرد. پیش از این بانک مرکزی نرخ تورم در پایان سال 1385 را 6/13درصد اعلام کرده بود اما مرکز پژوهش‌ها با الگویی برگرفته از بانک جهانی این نرخ را در سال گذشته معادل 4/22درصد و برای سال جاری 4/23درصد برآورد کرد.
رییس هیات‌مدیره انجمن مدیران مالی حرفه‌ای ایران: وظیفه اصلی مدیریت مالی، گزارشگری مالی است که در محیط اقتصادی ما فراموش شده است.
حسابرسی فرآیند بررسی شواهد اطلاعات اقتصادی واحدهای تجاری و گزارش آن به ذی‌نفعان است. حسابرسی به سه دسته قابل تقسیم است:‌
بخش نخست ذهن جستجوگر انسان‌، همواره در پی یافتن نظم موجود در پدیده‌های پیرامون و درک روابط و قانونمندی‌های حاکم بر آنها بوده تا بتواند پدیده‌ها را تبیین و رفتار آنها را پیش‌بینی نماید‌. این نوع نگرش در راستای دسترسی به مجموعه‌ای منسجم از اطلاعات بوده تا تصمیم‌گیری‌های بهتری صورت گیرد. ضرورت اطلاعات مالی در جوامع بشری همواره موجب چالش‌های فکری بوده تا اطلاعاتی مطلوب و مفید در اختیار تصمیم گیرندگان قرار گرفته و تعاریف و معیار‌هایی خاص برای این اطلاعات تعیین گردد. یکی از این موارد‌، تلاش در پی کشف تناسب بین اطلاعات مالی مختلف بوده است‌. استفاده از نسبت‌های مالی در تصمیم‌گیری‌ها در قرن نوزده شکل گرفت‌، هر چند که قبل از آن «نظریه تناسب» در علوم بشری تدوین شده بود‌. از این تاریخ به بعد‌، نسبت‌های مالی در حیطه‌های کاربردی و پژوهشی مورد استفاده قرار گرفته است
سند چشم‌انداز 20ساله، سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی و برنامه پنج ساله چهارم توسعه، همگی بر خصوصی‌سازی و کوچک کردن دولت تاکید می‌ورزند. تجربیات جهانی نشان می‌دهد که خصوصی‌سازی یکی از شروط لازم (و نه کافی) تحقق توسعه اقتصادی به شمار می‌آید
بخشنامه ها . آئین نامه ها و ماده واحده ها
سازمان تأمین اجتماعی، به منظور ارتقاء تعرفه های وسایل کمک پزشکی (پروتز و اروتز) و نزدیک نمودن آن به بهای واقعی و افزایش رضایتمندی بیمه شدگان و مشمولین، دستورالعملی برای ارائه تسهیلات جدید صادر و به واحدهای اجرایی این سازمان ابلاغ کرد.
سازمان تأمین اجتماعی با صدور دستورالعملی نحوه محاسبه بدهی و تهیه صورتحساب بدهی کارفرمایان و حساب جاری کارگاه ها را تا پایان سال گذشته اعلام و به واحدهای اجرایی این سازمان ابلاغ کرد.
هیأت وزیران عوارض خروج از کشور را از طریق مرزهای هوایی به مقصد کلیه کشورها را برای مرتبه اول یکصد و پنجاه هزار ریال و برای مرتبه دوم دویست هزار ریال اعلام کرد.
مصوبات یکهزار و هشتاد و سومین جلسه شورای پول و اعتبار
بانک اطلاعات حسابداران و حسابرسان
حسابداران و حسابرسان عضو در انجمنهای حرفه ای
سایر حسابداران و حسابرسان
بانک اطلاعات موسسات حسابرسی و خدمات مالی
موسسات حسابرسی و خدمات مالی عضو در انجمنهای حرفه ای
سایر موسسات حسابرسی و خدمات مالی
آزمونهای حسابداری و حسابرسی
ظرفیت پذیرش دانشگاههای کشور - ضرایب رتبه های مختلف - تشریح و توضیحات دروس و منابع آزمون کارشناسی ارشد حسابداری -
سوالات آزمون های تحلیل گری و اصول مقدماتی بازار سرمایه سال 1386 منتشر شد.
نمونه فرم و قرارداد
پیامهای بازرگانی با امکانات خرید اینترنتی
نرم افزار منشی
نرم افزار منشی ، دفتر تلفن با امکان شماره گیری و ضبط مکالمات ، یادآوری قرارها با آهنگ دلخواه ، دفتر چک با امکان چاپ بر روی انواع چکها، فرهنگ لغت فارسی به انگلیسی و بالعکس و ...
قیمت : 200000 ریال
واحد : بسته
ثبت اطلاعات املاک ، جستجوهای پیشرفته ، تعریف مناطق و پارامترها به صورت دلخواه ، چاپ گزارشات متنوع ، چاپ قولنامه ها ، دفتر چک و ...
قیمت : 900000 ریال
واحد : بسته
بازاریان
ساده ترین نرم افزارحسابداری برای کسبه ومشاغل آزاد با قابلیتهای ویژه
قیمت : 48000 ریال
واحد : بسته
قیمت : 1500000 ریال
واحد : بسته
حسابدار  85
اولین وساده ترین نرم افزار حسابداری برای موسسات وفروشگاههای خدمات رایانه ای
قیمت : 49000 ریال
واحد : cd
Qinglei
دستگاه اسکناس شمار رومیزی با قابلیت تشخیص اسکناس جعلی در حین شمارش(ریال، دلارو...) دارای دو سال گارانتی و3ماه تعویض رایگان
قیمت : 4850000 ریال
واحد : دستگاه
کتابیار
یکی از دلایل اصلی مطالعه نکردن خستگی جسمی و روانی است که بر شخص عارض می شود و باعث گریز از مطالعه خواهد شد.کتابیار دارای گواهینامه هایی مانند گواهی نامه ثبت اختراع، تاییدیه از انجمن فیزیوتراپی ایران و تاییدیه از سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی می باشد. برای جزئیات بیشتر به قسمت مطالب و محتویات مراجعه کنید.
قیمت : 48000 ریال
واحد : بسته
نرم افزار کافینت
جهت مدیریت ، کنترل و حسابداری کافینتها و game net ها ، این نرم افزار دارای گزارشات متنوع از کارکرد کافینت ، مشتریان و سرور کافینت به همراه سیستم مانیتورینگ کامپیوترها میباشد .
قیمت : 1500000 ریال
واحد : بسته
قیمت : 1500000 ریال
واحد : بسته
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد