نقشه پرتال حسابیران www.hesabiran.com

بازدید کننده محترم لطفآ به نشانی جدید اینترنتی سایت حسابیران www.hesabiran.com مراجعه نمائید . با تشکر مدیریت سایت حسابیران

نقشه پرتال حسابیران www.hesabiran.com

بازدید کننده محترم لطفآ به نشانی جدید اینترنتی سایت حسابیران www.hesabiran.com مراجعه نمائید . با تشکر مدیریت سایت حسابیران

اخبار و تازه های پرتال حسابیران

غلامرضا حیدری کردزنگنه مدیرعامل سازمان خصوصی سازی دلایل استقبال مردم از خرید 4.6 درصد سهام فولاد خوزستان در مدت دو دقیقه را تشریح و اعلام کرد: شرکت مپنا پنجمین شرکت مشمول اصل 44 است که بخشی از سهام آن به زودی در بورس عرضه می شود.
دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور دستور آغاز فرآیند تدوین لایحه بودجه 1387 کل کشور را به معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی خود صادر کرد.
سید حمید پورمحمدی معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: یکشنبه هفته جاری هیئت دولت تشکیل بانک جامع اطلاعات مشتریان را تصویب و آیین نامه آن را صادر کرد که برهمین اساس، تا 4 ماه آینده این بانک راه اندازی خواهد شد.
وزیر امور اقتصاد و دارایی ادغام شورای پول و اعتبار را در راستای تقویت بانک مرکزی ارزیابی کرد.
ثبت رکورد جدید با ورود «فخوز» به بورس تهران
پیش‌بینی سود سال مالی 87 شش شرکت بورسی اعلام شد.
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در صورتی که دولت مصوبه‌ای در خصوص تغییر در نرخ مالیات برارزش افزوده ارایه کند و ادله لازم را در مورد نرخ کمتر از 3 درصد تعریف کند کمیسیون امکان رای‌گیری جدید را خواهد داشت.
مخبر کمیسیون صنایع و معادن گفت: ازنکاتی که قصد داریم به بررسی آن در کمیسیون صنابع بپردازیم، بحث نحوه محاسبه سود بانکها است که پس از کاهش نرخ سود اخیرا روشی را بین خود تصویب کردند که نسبت به قبل حتی سود بیشتری هم به دنبال دارد.
با صدور احکام جداگانه ای از سوی محمد نهاوندیان رییس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران اعضای هیات مشاوران اتاق بازرگانی ایران منصوب شد.
شرکت بهینه سازی مصرف سوخت در راستای اجرای تبصره 13 قانون بودجه سال 1386 طی فراخوانی از دارندگان خودروهای عمومی شامل انواع وانت‌ها، تاکسی‌ها ، آژانس‌ها و تاکسی‌های رسمی جهت دو گانه سوز کردن خودروهای خود دعوت به عمل آورد
مدیر کل دفتر امور اجرایی فناوری اطلاعات گفت:در سال جاری، آئین نامه پست الکترونیکی از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تدوین خواهد شد.
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: باید برای حسابرسانی که گزارش های مالی دقیقی از شرکتها ارائه می‌کنند تضمینهای قانونی ایجاد شود.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: لایحه پولشویی با دو ابهام از سوی مجمع تشخیص مصلحت به مجلس بازگردانده شد.
معاون امور بانک و بیمه وزارت اقتصاد اقدامات تاسیس هفت نهاد پولی و مالی جدید با مالکیت غیردولتی را تشریح کرد.
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: آیین‌نامه تاسیس شرکتهای تامین سرمایه‌ روز گذشته در شورای عالی بورس تصویب شد.
کارگروه حل مشکلات مالیاتی اصناف مقرر کرد طی فرایندی 3 ساله اخذ مالیات از اصناف به طور کامل به و اتحادیه های صنفی واگذار شود .
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: : اگر دولت حداکثر تا یکماه آتی نظر خود را ارایه نکند مالیات برارزش افزوده همان 3 درصد خواهد بود
شناورهای ساخت داخل دارای مالکیت ایرانی‌از پرداخت مالیات بردرآمد ‌سالانه برخوردار شدند.
 
تا گذشته‌ای نه‌چندان دور تقریبا همه مباحث مربوط به کردار انسان در جامعه در ارتباط با موضوع اخلاق یا فلسفه اخلاق صورت می‌گرفت و اساسا صفت اخلاقی کم و بیش به معنای اجتماعی در زبان امروزی به کار می‌رفت. علت این امر را می‌توان در واقع مفروض دانستن ارزش‌های اخلاقی برای هرگونه زندگی جمعی میان انسان‌ها دانست. با ظهور و سیطره پوزیتیویسیم در قرن نوزدهم میلادی بود که بحث ارزش‌ها از مباحث تجربی و تحصلی (پوزیتیو) تفکیک گردید و به این ترتیب میان اخلاق که موضوع اصلی آن ارزش‌ها است و علم که به معنای جدید کلمه موضوع آن واقعیات مستقل از ارزش‌ها تصور می‌شد، مرزبندی قاطع و غیرقابل عبوری صورت گرفت.
تغییر نحوهء محاسبهء شاخص، آن هم در روزی که نماد سهام سرمایه‌گذاری ملی باز می‌شد و بازار توقع داشت که شاخص چند صد واحد منفی شود، تنها بر تردیدها و شک‌ها در مورد کارکرد دماسنج‌های اقتصاد می‌افزاید و سوء‌تفاهم‌ها را دامن می‌زند.
قانون الغاء بند (ظ) تبصره ( ١٤ ) قانون بودجه سال ١٣٨٦ کل کشور قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری و تعدیل کارانه های پرستاری تصویبنامه درخصوص تعیین قیمت خرید تضمینی محصولات زراعی سال ١٣٨٦- 1385 آیین نامه اجرایی صدور اسناد مالکیت اراضی کشاورزی آیین نامه اجرایی تبصره ( ٣) ماده( ١) و بند (ج) تبصره ( ٢) ماده( ٢) قانون تنظیم بازار غیرمتشکل پولی مصوب ١٣٨٣ نحوه محاسبه مهریه وجه رایج به نرخ روز و دیون و شاخص ماهانه برای محاسبه خسارت تأخیر تأدیه چک
در اجرای مواد 238، 239 و 251 قانون مالیاتهای مستقیم...
جامعه حسابداران رسمی ایران
موسسه حسابرسی... پیرو نامه شماره 1769/85 مورخ 14/12/85 در خصوص پذیرش سمت بازرس قانونی بپیوست نظریه یکی از حقوقدانان به اطلاع می رسد.
سازمان تأمین اجتماعی با صدور بخشنامه ای، نحوه ارسال لیست و پرداخت حق بیمه رانندگان حمل و نقل بار و مسافر درون شهری و بین شهری، توسط شرکتهای تعاونی کارگزار (تعاونیهای حمل و نقل) را اعلام کرد.
جامعه حسابداران رسمی ایران
دبیرخانه جامعه حسابداران رسمی ایران نتایج سومین دوره انتخابات اعضای اصلی و علی البدل شورای عالی را به ترتیب حائزین اکثریت اعلام می نماید
دوره آموزشی رایگان آشنایی با مفاهیم اولیه بورس در مرکز همایش های مجموعه فرهنگی هنری تهران برگزار می شود.
مدیریت تدوین استانداردهای سازمان حسابرسی، چهل­ونهمین شماره پیامهای حرفه­ای، ویژه تیر­ماه را منتشر کرد. عنوانهای مطرح شده در این شماره عبارتند از: خلاصه تصمیمات کمیته تفسیر گزارشگری مالی بین­المللی در ماه مارس، گزارش تحقیقاتی موسسه پرایس واترهاوس کوپرز با هدف فراهم آوردن بینش وسیع­تر برای مدیران فردا، و برگزاری اولین گردهمایی هیئتهای نظارت بر حسابرسی در سطح بین­الملل توسط هیئت نظارت بر حسابداری شرکتهای سهامی عام. متن کامل این پیام به شرح زیر است :
فرآورده‌های پتروشیمی، قیر و روغن موتور و .. جزو فرآورده‌های نفتی تلقی شده و مشمول معافیت کالاهای غیرنفتی نمی‌یاشد
تصویب نامه شماره 54072/ت 37588 هـ مورخ 10/4/86 هیئت محترم وزیران مبنی بر اینکه، شهرستان دامغان از مصادیق مناطق کمتر توسعه یافته موضوع تبصره 1 ماده 132 اصلاحی قانون مالیاتهای مستقیم مصوب 1380 است
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد