نقشه پرتال حسابیران www.hesabiran.com

بازدید کننده محترم لطفآ به نشانی جدید اینترنتی سایت حسابیران www.hesabiran.com مراجعه نمائید . با تشکر مدیریت سایت حسابیران

نقشه پرتال حسابیران www.hesabiran.com

بازدید کننده محترم لطفآ به نشانی جدید اینترنتی سایت حسابیران www.hesabiran.com مراجعه نمائید . با تشکر مدیریت سایت حسابیران

اخبار و تازه های پرتال حسابیران

اخبار
بهره برداری از 163 هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری با 320 هزار شغل
همزمان با تشکیل بانک بزرگ اطلاعاتی فعالان بخش خصوصی ، اتاق بازرگانی وصنایع ومعان تهران، سیستم ارسال اطلاعات ازطریق پیام کوتاه وخبرنامه اینترنتی اعضای اتاق های بازرگانی را راه اندازی کرد.
هفدهمین کنفرانس کنفدراسیون حسابداران آسیا و اقیانوسیه از یازدهم تا سیزدهم مهرماه 1386 (5-3 اکتبر 2007) در شهر اوزاکا ژاپن برگزار خواهد شد. جامعه حسابداران رسمی ایران از تمامی اعضای جامعه و نمایندگان موسسات حسابرسی که تمایل به شرکت در کنفرانس مزبور را دارند دعوت کرده است برای انجام هماهنگیهای لازم و اطلاع از شرایط شرکت در آن با گروه پژوهشی و توسعه مدیریت با شماره تلفنهای 88459774-021 و 6250207-0311 تماس بگیرند.
موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران اعلام کرد: شرکت‌های بازرسی موظف هستند با توجه به مفاد قرارداد خرید، اعتبار اسنادی و قرارداد بازرسی و سایر مدارک خرید نسبت به انجام بازرسی اقدام کنند.
اولین گزارش مستند درباره فرمول قدیمی و جدید نحوه محاسبه سود بانکی و مسایل پشت پرده آن که مورد تایید بانک مرکزی قرار گرفته منتشر شد.
داوود دانش جعفری وزیر امور اقتصادی و دارایی از بررسی طرحی در شورای پول و اعتبار خبر داد که در صورت تصویب، بانک‌های استانی با سرمایه اولیه کمتر از 350 میلیارد تومان تشکیل می‌شوند.
طرح‌های نیمه تمام در استان‌ها از اولویت برخورداری از تسهیلات بنگاه‌های اقتصادی زودبازده قرار می‌گیرند.
شورای نگهبان لایحه انتشار 40 هزار میلیارد ریال اوراق مشارکت توسط بانک مرکزی در سال‌جاری را تایید کرد.
رئیس مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن از اجرای مصوبه دولت برای استاندارد و کیفیت مصالح تا پایان سال‌جاری و اختصاص یک میلیارد دلار برای حمایت از مصالح و به‌کارگیری سیستم‌ها و فناوری های نوین در امر ساختمان در سال‌جاری خبر داد.
بانک ملی ایران با هدف تسهیل امور بانکی مشتریان، خودپردازهای خود را مجهز به سیستم پرداخت یک میلیون و 200 هزار ریال در هر تراکنش کرد.
بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران در نامه‌ای به رئیس جمهوری خواستار توقف فوری واگذاری زمین‌های دولتی شدند و نوشتند : هیچ دولتی در دنیا حاضر به فروش و واگذاری زمین‌های خود به‌عنوان استراتژیک‌ترین اهرم مالکیتی در تنظیم بازار به‌ویژه بازار مسکن نیست و حتی بسیاری از دولت‌ها برای کنترل بیشتر این بازار اقدام به خرید و تملک زمین‌های غیردولتی نیز می‌کنند.
رئیس مرکز ملی شماره گذاری کالا و خدمات ایران از اعلام اولویت‌های نخست پوشش شناسنامه ملی کالا و خدمات کشور خبر داد.
الیاس نادران از تغییرات اساسی لایحه اجرایی سیاست‌های اصل 44 در کمیسیون ویژه اصل 44 مجلس با همکاری مشترک دولت، مجلس و بخش خصوصی خبر داد و در ادامه به اعلام جزئیات مهم لایحه مصوب این کمیسیون که به زودی برای تصویب به صحن علنی خواهد رفت، پرداخت.
مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران گفت: برخی مصارف مازاد بر سهمیه بنزین مطبوعات و رسانه ها در قالب سهمیه خاصی که به استانداری ها و فرمانداری های سراسر کشور اختصاص خواهد یافت تامین می شود.
قلمرو فعالیت اقتصادی بخش غیر دولتی در لایحه اجرای سیاست های کلی اصل 44 مصوب کمیسیون ویژه اصل 44 مجلس تعیین شد.
کمیسیون ویژه اصل 44 مجلس شورای اسلامی با همکاری مشترک با دولت، سه مرتبه لایحه اجرایی سیاست های اصل 44 پیشنهادی دولت را بازخوانی و در نهایت این لایحه را با ده فصل و 91 ماده تصویب کرد.
براساس مصوبه کمیسیون ویژه اصل 44 قانون اساسی، دولت مکلف است 40 درصد از مانده حساب ذخیره ارزی سال گذشته را به بخش های غیر دولتی اختصاص دهد.
وزیر صنایع و معادن با ارایه دستورالعمل پیشنهادی به ستاد تبصره 13، اختصاص فوق تخصیص سهمیه بنزین را برای واحدهای صنعتی و معدنی خواستار شد.
مدیرعامل شرکت سهامی بورس در راستای تشریح عملکرد این شرکت از آماده سازی سهام سرمایه گذاری امید برای پذیرش در بورس خبر داد .
محمد نهاوندیان رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران به فراخوان رئیس جمهوری برای ارائه راهکار درباره نحوه هزینه درآمد نفتی کشور پاسخ داد.

 

پیش از آنکه به عنوان یک‌ کارآفرین به منبع مالی خوبی برای فعالیت اقتصادی خود دسترسی بیابید باید بدانید چه پرسش‌هایی از شما می‌شود و منظور از آنها چیست.
در صورت تمایل به همکاری در تکمیل فرهنگ نامه الکترونیکی اصطلاحات اقتصادی و بازرگانی اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران ، موارد و مطالب پیشنهادی خود را در فرم زیر درج و ارسال فرمائید .
کمیسیون ویژه اصل 44 مجلس نحوه تشکیل و فعالیت شورای رقابت در راستای لایحه اجرایی سیاست های اصل 44 را تعیین کرد.
تا گذشته‌ای نه‌چندان دور تقریبا همه مباحث مربوط به کردار انسان در جامعه در ارتباط با موضوع اخلاق یا فلسفه اخلاق صورت می‌گرفت و اساسا صفت اخلاقی کم و بیش به معنای اجتماعی در زبان امروزی به کار می‌رفت. علت این امر را می‌توان در واقع مفروض دانستن ارزش‌های اخلاقی برای هرگونه زندگی جمعی میان انسان‌ها دانست. با ظهور و سیطره پوزیتیویسیم در قرن نوزدهم میلادی بود که بحث ارزش‌ها از مباحث تجربی و تحصلی (پوزیتیو) تفکیک گردید و به این ترتیب میان اخلاق که موضوع اصلی آن ارزش‌ها است و علم که به معنای جدید کلمه موضوع آن واقعیات مستقل از ارزش‌ها تصور می‌شد، مرزبندی قاطع و غیرقابل عبوری صورت گرفت.
تغییر نحوهء محاسبهء شاخص، آن هم در روزی که نماد سهام سرمایه‌گذاری ملی باز می‌شد و بازار توقع داشت که شاخص چند صد واحد منفی شود، تنها بر تردیدها و شک‌ها در مورد کارکرد دماسنج‌های اقتصاد می‌افزاید و سوء‌تفاهم‌ها را دامن می‌زند.
قانون الغاء بند (ظ) تبصره ( ١٤ ) قانون بودجه سال ١٣٨٦ کل کشور قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری و تعدیل کارانه های پرستاری تصویبنامه درخصوص تعیین قیمت خرید تضمینی محصولات زراعی سال ١٣٨٦- 1385 آیین نامه اجرایی صدور اسناد مالکیت اراضی کشاورزی آیین نامه اجرایی تبصره ( ٣) ماده( ١) و بند (ج) تبصره ( ٢) ماده( ٢) قانون تنظیم بازار غیرمتشکل پولی مصوب ١٣٨٣ نحوه محاسبه مهریه وجه رایج به نرخ روز و دیون و شاخص ماهانه برای محاسبه خسارت تأخیر تأدیه چک
در اجرای مواد 238، 239 و 251 قانون مالیاتهای مستقیم...
جامعه حسابداران رسمی ایران
موسسه حسابرسی... پیرو نامه شماره 1769/85 مورخ 14/12/85 در خصوص پذیرش سمت بازرس قانونی بپیوست نظریه یکی از حقوقدانان به اطلاع می رسد.
سازمان تأمین اجتماعی با صدور بخشنامه ای، نحوه ارسال لیست و پرداخت حق بیمه رانندگان حمل و نقل بار و مسافر درون شهری و بین شهری، توسط شرکتهای تعاونی کارگزار (تعاونیهای حمل و نقل) را اعلام کرد.
جامعه حسابداران رسمی ایران
دبیرخانه جامعه حسابداران رسمی ایران نتایج سومین دوره انتخابات اعضای اصلی و علی البدل شورای عالی را به ترتیب حائزین اکثریت اعلام می نماید
نرم افزار منشی
نرم افزار منشی ، دفتر تلفن با امکان شماره گیری و ضبط مکالمات ، یادآوری قرارها با آهنگ دلخواه ، دفتر چک با امکان چاپ بر روی انواع چکها، فرهنگ لغت فارسی به انگلیسی و بالعکس و ...
قیمت : 200000 ریال
واحد : بسته
حسابیران
حسابیران آمادگی دارد تا اطلاعیه های مربوط به استخدام را به اطلاع شما برساند . همچنین حسابداران و حسابرسان آماده کار را به کارفرمایان معرفی نماید
مشاوره تلفنی
برای اولین بار سرویس خدمات مشاوره تلفنی در امور مالی و حسابداری ( PRM ) در کشور و شهر مقدس مشهد دایر شد
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد