نقشه پرتال حسابیران www.hesabiran.com

بازدید کننده محترم لطفآ به نشانی جدید اینترنتی سایت حسابیران www.hesabiran.com مراجعه نمائید . با تشکر مدیریت سایت حسابیران

نقشه پرتال حسابیران www.hesabiran.com

بازدید کننده محترم لطفآ به نشانی جدید اینترنتی سایت حسابیران www.hesabiran.com مراجعه نمائید . با تشکر مدیریت سایت حسابیران

اخبار پرتال حسابیران www.hesabiran.com

اخبار اقتصادی
اخبار حرفه حسابداری و حسابرسی
سایر
طرح حذف نرخ سود بانکی
سازمان امور مالیاتی کشور با همکاری دانشگاهها و مراکز پژوهشی اقدام به برگزاری همایش ‹‹سیاستهای مالی و مالیاتی ایران ›› می نماید. لذا از تمامی اساتید، محققین ، پژوهشگران دعوت می شودجهت شرکت در همایش یک نسخه از آثار خود را حول محورهای زیر به دبیرخانه همایش مستقر در دفتر مطالعات و تحقیقات مالیاتی ارسال نمایند.
دفتر مطالعات و تحقیقات مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور و پژوهشکده امور اقتصادی، اقدام به برگزاری دومین همایش تحت عنوان ‹‹مباحث مالیاتی و مالیه عمومی ›› و همچنین تجلیل از پژوهشگران در هفته پژوهش می نماید، لذا از پژوهشگران محترم درخواست می گردد یک نسخه از آثار خود را در زمینه های ذیل جهت بررسی و انتخاب آثار برتر لغایت 1/8/86 به دبیرخانه همایش مستقر در دفتر مطالعات و تحقیقات مالیاتی ارسال نمایند.
معاون نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس و اوراق بهادار گفت : ثبت نام اینترنتی آزمون‌های دوره جدید اصول مقدماتی و تحلیل گری بازار سرمایه آغاز شد. مهلت ثبت نام برای شرکت در این آزمون‌ها تا روز شنبه 24 شهریورماه جاری تعیین شده است.
رئیس سازمان خصوصی سازی اعلام کرد: با اخذ مجوز واگذاری 5 درصد سهام سه بانک ملت، صادرات و تجارت از هیئت دولت برای کشف قیمت، سهام آنها در ماه جاری برای عرضه وارد بورس می شود.
مراسم تودیع و معارفه رئیس کل بانک مرکزی لحظاتی قبل با حضور رئیس جمهوری آغاز شد.
تمام خودروهای دولتی و خودروهای استیجاری در اختیار دولت به منظور صرفه جویی در مصرف بنزین طی مدت سه ماه دوگانه سوز خواهند شد.
با تصویب مجمع عمومی شرکت سهام بیمه ایران و طی حکمی از سوی وزیر امور اقتصادی و دارایی جواد سهامیان مقدم به عنوان مدیر عامل بیمه ایران منصوب شد.
معاون اول رئیس جمهوری از قطعی شدن انتصاب طهماسب مظاهری به عنوان رئیس کل جدید بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران خبر داد.
شورای مسکن در جلسه ای که با حضور رئیس جمهوری برگزار شد، با پیشنهاد وزارت امور اقتصادی و دارایی برای تشکیل بازار رهن ثانویه تامین مسکن موافقت کرد.
معاون امور بانکی، بیمه‌ای و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی از صدور مجوز فعالیت اولین شرکت تامین سرمایه ( بانک سرمایه‌گذاری ) در جلسه روز گذشته شورای بورس خبر داد.
وزیر امور اقتصادی و دارایی بازنگری در قانون بانکداری بدون ربا را با توجه به عدم پاسخ آن به برخی چالش‌ها ضروری خواند.
رئیس کل بانک مرکزی گفت: تفکیک وظایف بانک‌ها و صفر کردن سود بانکی در قالب طرحی از سوی طهماسب مظاهری در خدمت رئیس جمهور و فقها مطرح شده است.
معاون وزیر نیرو از در جریان بودن گزارش توجیهی راه‌اندازی بورس برق در وزارت نیرو برای تصویب نهایی خبر داد.
سرپرست موسسه عالی آموزش بانکداری بر ضرورت عملکرد نظام بانکی کشور منطبق با موازین شرعی و اسلامی و در جهت تحقق اهداف عدالتخواهانه اقتصاد اسلامی تاکید کرد.
هجدهمین همایش بانکداری اسلامی با محور شناسایی زیرساخت‌های توسعه بازارهای مالی و عوامل کلیدی موفقیت در صنعت بانکداری اسلامی در تهران آغاز شد.
وزیر تعاون از آمادگی وزارتخانه متبوعش برای حمایت همه جانبه از فعالیت تعاونی‌های تولیدی در کشور خبر داد.
معاون اول رئیس جمهوری با اشاره به توزیع سهام عدالت در قالب 337 شرکت تعاونی شهرستانی ، گفت : این سهام تاکنون بالغ بر 4.7 میلیون نفر را زیر پوشش قرار داده و این تعداد تا پایان سال به 13 میلیون نفر خواهد رسید.
دومین مرحله ثبت نام متقاضیان طرح جایگزینی خودروهای فرسوده آغاز شده و تا 24 شهریورماه ادامه می یابد.
بحث نظام بانکی و اصلاح ساختاری آن یکی از ضرورت‌های اساسی برای کشور است که بحث شفاف سازی عملیات بانک‌ها و روشن کردن کانال‌های سپرده و تسهیلات در راس این امور قرار دارد.
مدیر عامل صندوق تعاون کشور اعلام کرد: با مساعدت دولت، صندوق فعلی تعاون به صندوق ضمانت تعاون تبدیل می‌شود.
رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران با تاکید بر اینکه نظام بانکی ایران باید طرحی نو در نحوه تعامل با نظام بانکی بین المللی اجرایی کند، گفت : همچنین نظام بانکی کشورمان باید در نحوه عملیات و روابط خود با رقبا بازنگری کند.
بزرگترین سیستم جامع بانکداری الکترونیکی کشور در موسسه مالی و اعتباری مهر به بهره برداری رسید.
طهماسب مظاهری در پاسخ به این سئوال که گفته می‌شود معاون اول رئیس جمهوری نظر مساعدی در مورد حکم شما برای ریاست کل بانک مرکزی ندارد ، گفت : من الان مدیر عامل بانک توسعه صادرات هستم.
وزیر جهاد کشاورزی از پیگیری طرحی خبر داد که در صورت تصویب و در راستای سازماندهی شرکت‌های تعاون روستایی ، بانک تخصصی این شرکت‌ها به منظور پشتوانه فعالیت اقتصادی آنها تاسیس می‌شود.
وزیر مسکن و شهرسازی اعلام کرد : دولت با پرداخت تسهیلات و واگذاری زمین‌های اجاره به شرط تملیک ، 70 درصد قیمت هر واحد مسکونی را پرداخت می‌کند.
عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی شریف با اشاره به برگزاری دوره های آموزش کارآفرینی و تربیت مربی گفت: این دوره ها قرار است بین 400 تا 450 ساعت آموزش بدون وقفه برگزار گردد.
12 مرکز سنجش مهارت در استان‌های مختلف از سوی وزارت کار و اموراجتماعی ایجاد شد.به نقل از روابط عمومی وزارت کار و اموراجتماعی، با هدف توسعه مهارت های فنی ، 231 عنوان استاندارد آموزشی نیز تدوین شده است .
نشست مدیران عالی رتبه شرکت‌های پالایشگاه نفت اصفهان و حفاری شمال با مسئولان سازمان و شرکت بورس برگزار شد.
نظرات 1 + ارسال نظر
میثم 1386,06,14 ساعت 10:59 ب.ظ http://www.meyssamg.blogsky.com

سایت جالبی داری

به من هم سری بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد