نقشه پرتال حسابیران www.hesabiran.com

بازدید کننده محترم لطفآ به نشانی جدید اینترنتی سایت حسابیران www.hesabiran.com مراجعه نمائید . با تشکر مدیریت سایت حسابیران

نقشه پرتال حسابیران www.hesabiran.com

بازدید کننده محترم لطفآ به نشانی جدید اینترنتی سایت حسابیران www.hesabiran.com مراجعه نمائید . با تشکر مدیریت سایت حسابیران

اخبار پرتال حسابیران www.hesabiran.com

اخبار اقتصادی
اخبار حرفه حسابداری و حسابرسی
سایر
مرحله اول کمک به تأمین معیشت مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی، همزمان با مستمری شهریور ماه سالجاری به صورت نقدی پرداخت می شود.
کارشناسان بازار سرمایه به اصناف پیشنهاد کردند
رییس اتحادیه جایگاهداران گفت: در حال اختصاص جایگاه‌های متعددی در تهران هستیم که با دریافت کوپن، بنزین را تحویل بدهند. تعداد این جایگاه‌ها به زودی مشخص می‌شود. بیژن حاج محمدرضا با بیان این مطلب افزود: 800هزار لیتر بنزین کوپنی قرار است در استان‌ها با توجه به وسعت شهرستان، درجه 1 و 2 بودن آن، تعداد کارخانجات موجود در آنها و نیاز مصرفی آنان توزیع خواهد شود .سهمیه تهران نیز 200هزار لیتر خواهد بود. وی در پایان در خصوص تعداد جایگاه‌های CNG تاسیس شده در کشور گفت: تاکنون 280 جایگاه CNG در سراسر کشور به بهره‌برداری رسیده است و قرار است تا پایان امسال به 500 و در طول سال آینده به 1000 جایگاه برسد.
معاون وزیر بازرگانی در توسعه روابط اقتصادی و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران گفت: تمامی بانکهای کشور اعم از خصوصی و دولتی با دریافت سهمیه ‪ ۵۰‬میلیون دلاری از حساب ذخیره ارزی، به صادرکنندگان تسهیلات ارزی می‌دهند.
پایگاه نقل و انتقال قطعی املاک اداره‌کل امور مالیاتی خراسان شمالی روز پنجشنبه با حضور رییس سازمان امور مالیاتی کل کشور راه‌اندازی شد.
پایگاه نقل و انتقال قطعی املاک اداره‌کل امور مالیاتی خراسان شمالی روز پنجشنبه با حضور رییس سازمان امور مالیاتی کل کشور راه‌اندازی شد.
معاون سازمان امور مالیاتی گفت: بر اساس مصوبه دولت تمام شرکتهای دولتی سودآور موظف به پرداخت مالیات شدند.
سرپرست وزارت نفت مطابق شدن ارزش قراردادهای بیع متقابل را با مقتضیات روز از مهمترین مفاد این شیوه دانست.
معاون امور مسکن و ساختمان وزارت مسکن و شهرسازی گفت: نیاز 25 میلیون تنی سیمان در بخش مسکن با توجه به تولید آن در سال‌جاری پاسخگوی این بخش خواهد بود.
دکتر محمود احمدی‌نژاد در مراسم تودیع و معارفه رئیس کل بانک مرکزی، به تشریح کامل برنامه‌های اصلاح نظام بانکی پرداخت و گفت: زمان بازنگری قوانین بانکداری اسلامی فرا رسیده است.
رئیس سابق بانک مرکزی با بیان اینکه با تمایل شخصی خود از ریاست بانک مرکزی استعفا کردم، گفت: پس از پذیرش استعفای خود از سوی رئیس جمهوری، نماز شکر خواندم.
ابراهیم شیبانی با رد پیشنهاد پذیرش مسئولیت اجرایی جدید، قصد دارد به دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران برود تا حلقه اقتصادی این دانشگاه قوی‌تر از گذشته به فعالیت علمی خود ادامه دهد.
بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در راستای اهداف رشد و شکوفایی و سرمایه گذاری در طرح‌های تولیدی و سودآور، اقدام به انتشار اوراق مشارکت به میزان 7500 میلیارد ریال در سال‌جاری می‌کند.
تعرفه مالیاتی تالارهای عروسی برای کمک به خوانواده ها و جوانان و کاهش هزینه های ازدواج حذف می شود.
طرح حذف نرخ سود بانکی
سازمان امور مالیاتی کشور با همکاری دانشگاهها و مراکز پژوهشی اقدام به برگزاری همایش ‹‹سیاستهای مالی و مالیاتی ایران ›› می نماید. لذا از تمامی اساتید، محققین ، پژوهشگران دعوت می شودجهت شرکت در همایش یک نسخه از آثار خود را حول محورهای زیر به دبیرخانه همایش مستقر در دفتر مطالعات و تحقیقات مالیاتی ارسال نمایند.
دفتر مطالعات و تحقیقات مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور و پژوهشکده امور اقتصادی، اقدام به برگزاری دومین همایش تحت عنوان ‹‹مباحث مالیاتی و مالیه عمومی ›› و همچنین تجلیل از پژوهشگران در هفته پژوهش می نماید، لذا از پژوهشگران محترم درخواست می گردد یک نسخه از آثار خود را در زمینه های ذیل جهت بررسی و انتخاب آثار برتر لغایت 1/8/86 به دبیرخانه همایش مستقر در دفتر مطالعات و تحقیقات مالیاتی ارسال نمایند.
معاون نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس و اوراق بهادار گفت : ثبت نام اینترنتی آزمون‌های دوره جدید اصول مقدماتی و تحلیل گری بازار سرمایه آغاز شد. مهلت ثبت نام برای شرکت در این آزمون‌ها تا روز شنبه 24 شهریورماه جاری تعیین شده است.
رئیس سازمان خصوصی سازی اعلام کرد: با اخذ مجوز واگذاری 5 درصد سهام سه بانک ملت، صادرات و تجارت از هیئت دولت برای کشف قیمت، سهام آنها در ماه جاری برای عرضه وارد بورس می شود.
مراسم تودیع و معارفه رئیس کل بانک مرکزی لحظاتی قبل با حضور رئیس جمهوری آغاز شد.
تمام خودروهای دولتی و خودروهای استیجاری در اختیار دولت به منظور صرفه جویی در مصرف بنزین طی مدت سه ماه دوگانه سوز خواهند شد.
با تصویب مجمع عمومی شرکت سهام بیمه ایران و طی حکمی از سوی وزیر امور اقتصادی و دارایی جواد سهامیان مقدم به عنوان مدیر عامل بیمه ایران منصوب شد.
معاون اول رئیس جمهوری از قطعی شدن انتصاب طهماسب مظاهری به عنوان رئیس کل جدید بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران خبر داد.
شورای مسکن در جلسه ای که با حضور رئیس جمهوری برگزار شد، با پیشنهاد وزارت امور اقتصادی و دارایی برای تشکیل بازار رهن ثانویه تامین مسکن موافقت کرد.
معاون امور بانکی، بیمه‌ای و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی از صدور مجوز فعالیت اولین شرکت تامین سرمایه ( بانک سرمایه‌گذاری ) در جلسه روز گذشته شورای بورس خبر داد.
وزیر امور اقتصادی و دارایی بازنگری در قانون بانکداری بدون ربا را با توجه به عدم پاسخ آن به برخی چالش‌ها ضروری خواند.
رئیس کل بانک مرکزی گفت: تفکیک وظایف بانک‌ها و صفر کردن سود بانکی در قالب طرحی از سوی طهماسب مظاهری در خدمت رئیس جمهور و فقها مطرح شده است.
معاون وزیر نیرو از در جریان بودن گزارش توجیهی راه‌اندازی بورس برق در وزارت نیرو برای تصویب نهایی خبر داد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد