نقشه پرتال حسابیران www.hesabiran.com

بازدید کننده محترم لطفآ به نشانی جدید اینترنتی سایت حسابیران www.hesabiran.com مراجعه نمائید . با تشکر مدیریت سایت حسابیران

نقشه پرتال حسابیران www.hesabiran.com

بازدید کننده محترم لطفآ به نشانی جدید اینترنتی سایت حسابیران www.hesabiran.com مراجعه نمائید . با تشکر مدیریت سایت حسابیران

اخبار پرتال حسابیران

اخبار اقتصادی
اخبار حرفه حسابداری و حسابرسی
سایر
درج کد ملی بیمه شدگان تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی در لیست های ارسالی از سوی کارفرمایان الزامی شد .
مدیر یک شرکت توزیع خودرو در ترکیه اعلام کرد تا پایان ماه اکتبر (اوایل آبان ماه) سمند ال ایکس ایران با قیمت 15700 دلار وارد بازار ترکیه خواهد شد.
آزمون تحلیل‌گران رسمی بین‌المللی سرمایه‌گذاری برای اولین در کشور با حضور بیش از50 دواطلب فردا در تهران برگزار می شود.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت و گو با فارس به تشریح علل بروز تورم در کشور با رویکرد بخش مسکن و راهکارهای پیش روی دولت برای جلوگیری از آن پرداخت.
معاون امور مسکن و ساختمان وزارت مسکن و شهرسازی گفت: 5 بانک دولتی پرداخت وام یک میلیون تومانی آماده‌سازی زمین‌های اجاره‌ای 99 ساله را ابلاغ کردند.
وزیر امور اقتصادی و دارایی لایحه اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی را یکی از مهمترین لوایح پس از انقلاب عنوان کرد و گفت : در این لایحه چگونگی تسلط بخش خصوصی بر اقتصاد تعیین شده است.
رئیس سازمان همیاری اشتغال از اجرای طرح ایجاد مراکز ساماندهی کارگران آزاد خبر داد و گفت: این طرح با حمایت‌های دولت می‌تواند به ایجاد شناسنامه حرفه‌ای برای کارگران آزاد منجر شود.
ذخایر ارزی ایران در پایان سه ماهه نخست سال‌جاری با 27 درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رقم 65 میلیارد دلار فراتر رفت.
براساس جدیدترین گزارش بانک مرکزی، مطالبات معوق سررسیدگذشته بانک‌ها در پایان خردادماه امسال به 11.3 هزار میلیارد تومان رسید.
خودروهای ایرانی را از سوریه به کشورهای عربی صادر می‌کنیم.سرپرست وزارت صنایع و معادن از برنامه ایران برای سرمایه‌گذاری 10 میلیارد دلاری در سوریه در 5 سال آینده خبر داد.
رئیس جدید سازمان حسابرسی گفت: برای ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات، حقوق حسابداران باید از جایگاهی منطقی برخوردار باشد، بنابراین آزادی سازمان در تعیین نرخ تعرفه‌های حسابرسی مورد تاکید است.
رئیس سابق سازمان حسابرسی با بیان اینکه عدم شفافیت در مسائل سازمان حسابرسی را با چالش‌هایی روبرو می‌کند، از وزیر امور اقتصادی و دارایی درخواست کرد که زمان بیشتری را برای این حرفه و سازمان در نظر بگیرد.
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: با اجرای اصل 44 و خصوصی سازی شرکت‌های دولتی، سازمان حسابرسی برای یافتن جایگاه خود به عنوان یک سازمان ناظر نیازمند راهکارهایی هوشمندانه است.
مراسم اهدای نمادین سود سهام عدالت به مشمولین مرحله اول طرح واگذاری و توزیع دعوت نامه های دریافت این نوع سهام به مشمولین مرحله دوم و سوم در استان تهران برگزار شد.
رئیس شورای هماهنگی مدیران عامل بانک‌های دولتی موافقت خود را با حذف 3 صفر از واحد پولی کشور اعلام کرد، اما اجرای آن را منوط به انجام کار کارشناسی جامع دانست.
با تصمیم نمایندگان ویژه رئیس‌جمهوری در مورد اجرای تبصره (13) دو هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی در اختیار شرکت‌های اتوبوسرانی قرار گرفت.
معاون دبیر کل اتاق تعاون از توزیع اقلام پرمصرف خانوارها در ماه مبارک رمضان توسط برخی تعاونی‌های مصرف خبر داد و گفت: این اقلام با قیمت‌های مصوب و بعضا با تخفیف 5 تا10 درصدی توزیع می‌شود.
رئیس کل بیمه مرکزی گفت: دستور ده ماده‌ای رئیس جمهوری برای ایجاد تحول در صنعت بیمه کشور در موعد مقرر ( 5 ماه)محقق خواهد شد.
عضو کارگروه اصلاح ساختار بانکی کشور از آغاز بررسی‌ مهندسی مجدد فرآیند‌های بانکداری در سیستم بانکی در جلسات این کارگروه خبر داد.
مدیر عامل صندوق تعاون از تشکیل ستاد خیرین قرض الحسنه و با عضویت اولیه معاون اول رئیس جمهوری، وزیر تعاون، یک نماینده مجلس ، جمعی از مسئولان دولتی و غیر دولتی و تعدادی از تعاونی‌های برتر خبر داد.
محمد کاظم نجفی علمی مدیرعامل سازمان حسابرسی شد. امروز مراسم تودیع هوشنگ نادریان و معارفه محمد کاظم نجفی علمی مدیرعامل جدید سازمان حسابرسی با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی در این سازمان برگزار خواهد شد.
یک مقام مسئول در وزارت بازرگانی بار دیگر بر ادغام دو وزارتخانه صنایع و معادن و بازرگانی تاکید کرد و گفت: در این باره باید تعصبات بخشی را کنار گذاشته و به مصالح ملی اندیشید.
رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور از جداسازی بخش قضایی از بخش اجرایی در سازمان امور مالیاتی کشور خبر داد.
معاون امور بانکی، بیمه‌ای و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی از صدور مجوز خرید و فروش تسهیلات مسکن در بورس در قالب طرح بازار رهن ثانویه مسکن توسط شورای مسکن خبر داد.
/1 میلیارد سهم شرکت ملی صنایع مس ایران با قیمت 8774 ریال، در ظرف 7 دقیقه معامله گردید. دستور خرید ساعت 12 و 20 دقیقه از سوی کارگزاری حافظ انجام شد که پس از هفت دقیقه، بزرگترین معامله تاریخ بورس ایران انجام شد.
اصلاح رقوم پولی یا حذف چند صفر از واحد پولی کشور از سال 72 تاکنون در بانک مرکزی مطرح بوده ولی هیچ‌گاه به سرانجام نرسیده ؛ طرحی که هم اکنون رو در روی طهماسب مظاهری رئیس کل جدید بانک مرکزی قرار گرفته است.
محمد سعیدی کیا وزیر مسکن و شهرسازی قیمت مسکن در ایران را گران دانست و گفت: براساس آمارهای موجود، قیمت مسکن در 22 منطقه تهران در یک و سال نیم اخیر متفاوت بوده به طوری که در برخی از نقاط 30 درصد و در بعضی دیگر از مناطق تا 70 درصد قیمت مسکن بالا رفته است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد