نقشه پرتال حسابیران www.hesabiran.com

بازدید کننده محترم لطفآ به نشانی جدید اینترنتی سایت حسابیران www.hesabiran.com مراجعه نمائید . با تشکر مدیریت سایت حسابیران

نقشه پرتال حسابیران www.hesabiran.com

بازدید کننده محترم لطفآ به نشانی جدید اینترنتی سایت حسابیران www.hesabiran.com مراجعه نمائید . با تشکر مدیریت سایت حسابیران

اخبار پرتال حسابیران

اخبار اقتصادی
اخبار حرفه حسابداری و حسابرسی
سایر
هر شب بخش زیادی از زباله‌ها قبل از آن‌که شهرداری آن‌ها را جمع‌آوری کند، دزدیده می‌شود. علاوه بر این‌که بخشی از زباله‌های تر و خشک از کیسه‌های زباله ربوده می‌شوند، گاه سطل‌های بزرگ و در دار شهرداری نیز از جاکنده می‌شوند و در کارگاه‌های غیربهداشتی تبدیل به ابزار و وسایل بازی و گاه لوازم‌التحریر می‌شود. شهرداری قصد دارد با تعطیل کردن مغازه‌های خرید زباله در منطقهء 18 تهران بخشی از حجم این زباله دزدی‌ها را کم کند...
رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران از تصویب کاهش تعرفه سیم‌کارتهای اعتباری مخابرات در مجمع مخابرات خبر داد.
یک کارشناس پولی - بانکی گفت: سیاست فروش ارز در بازارهای داخلی می تواند به عنوان یک روش مناسب در کنترل نقدینگی مؤثر باشد.
یک کارشناس پولی - بانکی گفت: عمده ترین علت تورم در ایران، ناشی از افزایش نقدینگی است که تنها راه مهار آن نیز، اعمال سیاستهای انقباضی پولی و مالی است.
دبیر کمیسیون اقتصاد کلان مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه بانک‌های قرض الحسنه با دستورالعمل جدید بانک مرکزی ظرف کمتر از دو سال دچار زیان می‌شوند، گفت: هم اکنون نیز برخی بانک‌ها در برخی مواقع که با کمبود منابع مواجه می‌شوند، منابع قرض الحسنه خود را در اعطای تسهیلات به‌کار می‌گیرند که این امر به لحاظ شرعی دارای اشکال است.
بازنشستگان سال های ٨٤ و ٨٥ فوق العاده های قانونی را دریافت می کنند.مدیر کل اجرای احکام دیوان عدالت اداری در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر گفت: سازمان تامین اجتماعی موظف است در محاسبه پاداش پایان خدمت کسانی که در سال های ٨٤ و ٨٥ بازنشسته شده اند همه فوق العاده های قانونی را لحاظ کند.
معاون بازاریابی و توسعه روابط سازمان توسعه تجارت ایران گفت: تشکیل و توسعه شرکت‌های خدمات بازاریابی در دستور کار دارد.
معاون امور بانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی از پرداخت یارانه تشویقی توسط وزارت مسکن و شهرسازی به بانک‌ها برای پیگیری سیاست‌های این وزارت خانه خبر داد و گفت: این یارانه از یک درصد آغاز و بعضا به 7 درصد می رسد.
دبیر کل اتاق تعاون مطرح کرد: ایجاد انگیزه و مشوق‌های لازم برای حضور مردم در تعاونی‌ها می‌تواند اهداف بخش تعاون را محقق سازد.
وزیر مسکن و شهرسازی گفت: این وزارتخانه برای اخذ مالیات از واحدهای مسکونی خالی از سکنه فاقد لایحه یا طرحی مشخص است.
معاون توسعه اشتغال وزارت کار گفت : یک‌هزار و 139 میلیارد ریال به عنوان یارانه تسهیلات اشتغال اختصاص یافت.
وزیر کار و امور اجتماعی اعلام کرد: 85 درصد آئین نامه‌های ابلاغی از سوی دولت در مورد استخدام رسمی ، قرارداد پیمانی و استخدام های موقت تحقق یافته است.
معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهوری اعلام کرد: بودجه جاری سال 87 دولت افزایش خواهد یافت.
سازمان بازرسی کل کشور تعرفه فعلی ارسال پیام کوتاه به وسیله تلفن همراه را غیرعادلانه دانست و بر اساس بررسی‌های مربوط به مستندات فنی و توجیه اقتصادی، خواهان کاهش آن شد.
30 مهر 1386 – سالن مرکز همایش‌های رازی
مدیرعامل بیمه آسیا با بیان اینکه قرار است برای محاسبه خسارت های معوق یک روش و رویه یکسان توسط شورای عالی بیمه تصویب و ابلاغ شود، گفت: هم اکنون آئین نامه‌ای برای این منظور در دست تهیه بوده و کارگروهی نیز بر روی آن کار می کند.
دولت نهم با رویکرد حل معضل بیکاری موقت و اشتغال مجدد افراد بر اساس تبصره یک ماده 6 بیمه بیکاری ، 70 درصدحقوق مقرری بگیران را در صورت اشتغال مجدد پرداخت می کند .
کار آفرینان بدون تودیع وثیقه یک میلیارد ریال تسهیلات دریافت می دارند و در صورتی که در مسیر اجرای طرح با شکست مواجه شوند کل وام آنها بلا عوض تلقی می شود .
سازمان بورس و اوراق بهادار برای نخستین بار فهرست تمامی شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار را از نظر کیفیت افشا و اطلاع‌رسانی مناسب منتشر کرد.
محمدرضا حاجیان ماهیت بانک قرض‌الحسنه را غیردولتی عنوان کرد و گفت: اگر بانک‌های دولتی نیز خواستار تاسیس بانک جدیدی با عنوان قرض‌الحسنه باشند، نیاز به مجوزهای قانونی و مجوزهای بانک مرکزی دارند.
دبیر کمیسیون اقتصاد کلان مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه اقتصاد کشور هنوز به مرحله‌ای نرسیده که بتوان طرح‌هایی نظیر حذف سه صفر از واحد پولی کشور را عملیاتی کرد، گفت: بحث‌های مطرح درباره حذف 3 صفر از پول ملی عجولانه است.
رئیس سازمان کار و امور اجتماعی استان تهران ضمن تشریح برنامه‌های سال جاری این سازمان، گفت: سازمان کار استان تهران متاثر از برنامه‌های وزارت کار طی سال جاری در 3 حوزه تنظیم روابط، صیانت از نیروی کار و تنظیم بازار کار فعالیت خواهد کرد.
مدیرکل تدوین ضوابط و مقررات شهرسازی شهرداری تهران ازمعافیت جانبازان بالای 20درصد، خانواده‌های شهدا، مددجویان بهزیستی و خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد از پرداخت عوارض شهرسازی برای یک بار خبر داد.
در راستای توزیع عادلانه ثروت و همگام با سیاستهای دولت به منظور واگذاری سهام عدالت به مستمری بگیران تامین اجتماعی ، اطلاعات آنان با بهره گیری از امکانات الکترونیکی و از طریق اینترنت جمع آوری می شود.
کارشناس دفتر بازرگانی معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی نهاد ریاست جمهوری برای حل مشکلات قانون تجمیع عوارض 2 راهکار کارگشا ارائه کرد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد