نقشه پرتال حسابیران www.hesabiran.com

بازدید کننده محترم لطفآ به نشانی جدید اینترنتی سایت حسابیران www.hesabiran.com مراجعه نمائید . با تشکر مدیریت سایت حسابیران

نقشه پرتال حسابیران www.hesabiran.com

بازدید کننده محترم لطفآ به نشانی جدید اینترنتی سایت حسابیران www.hesabiran.com مراجعه نمائید . با تشکر مدیریت سایت حسابیران

اخبار پرتال حسابیران

اخبار اقتصادی
اخبار حرفه حسابداری و حسابرسی
سایر
فعالیت شرکت بورس کالای ایران روز یکشنبه با انجام داد و ستد کالاهای کشاورزی و فلزات در دو رینگ معاملاتی آغاز شد.
مهم‌ترین گزیده اخبار بازارهای مالی جهان (اوراق قرضه، ارز، انرژی و کالا) در طول یک هفته گذشته منتشر شد.
رییس اداره نظارت بر ناشران بورسی سازمان بورس و اوراق بهادار گفت : پرونده شرکت‌هایی که اطلاع‌رسانی مناسبی ندارند به کمیته انضباطی این سازمان ارجاع داده خواهد شد.
دولت به صادرکنندگان و تشکلهای صادراتی که کالاهای ایرانی را در بازارهای هدف معرفی نمایند، تسهیلات ویژه اعطای می‌کند.
مشترکین سرویس پست صوتی شبکه هوشمند می توانند پیام های تلفنی خود را با هر شماره تلفنی که در دسترس است باورود رمز عبور دریافت کنند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی وزارت امور اقتصادی و دارایی را ملزم کرد تمام شرایط لازم را برای عرضه شرکت‌های دولتی مشمول واگذاری در بورس اوراق بهادار فراهم نماید.
مدیران بنگاه های مشمول اصل 44 که اقدام به کتمان وقایع مالی یا انتشار گزارش های مالی غیرواقع جهت پنهان نمودن وضعیت واقعی بنگاه نمایند متخلف محسوب و به مجازات‌های مقرر در مواد 73 و 76 این قانون محکوم خواهند شد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصویب کردند که عملیات واگذاری شرکت‌های دولتی توسط دولت حداکثر تا پایان سال 1393 خاتمه یابد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی به یک فوریت لایحه‌ای رای مثبت دادند که در صورت تصویب نهایی پیش فروش ساختمان قانونمند می‌شود.
عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس گفت: جبران نرخ تورم برای حسابهای قرض‌الحسنه، ضمن از بین بردن انگیزه اعطای قرض‌الحسنه، در تضاد شدید با اصول بانکداری اسلامی است.
رئیس صندوق رفاه دانشجویان گفت: در هر نیمسال تحصیلی صورتحساب بدهی دانشجویان توسط صندوق رفاه برای آنان صادر می‌شود تا دانشجویان هزینه‌های خود را کنترل و مدیریت کنند.
معاون آموزشی وزارت علوم گفت: در صورت نهایی شدن، تمهیداتی اندیشیده شده است که بر اساس آن مربیان دانشگاه‌ها بدون کنکور در دوره دکترای دانشگاه‌های کشور پذیرش شوند و ادامه تحصیل دهند.
نشریه آمریکایی فوربس در تازه ترین شماره خود ، فهرست ثروتمندترین افراد جهان را منتشر کرد .
آژانس خبری تلفن همراه کشور به همت جمعی از فعالان ارتباطات سیار و خبرنگاران ICT کشور پا به عرصه اطلاع‌رسانی می‌گذارد.
در نیمه اول سال گران ترین سهم بازار 5 هزار و 299 تومان و ارزان ترین سهم 44 تومان بود که مربوط به شرکت های سیمان قائن و سرمایه گذاری ملت است.
عضو هیات مدیره سازمان اقتصاد اسلامی در نشست صندوقهای قرض الحسنه گفت: 500صندوق قرض‌الحسنه تقاضای مشارکت در احداث بانک قرض الحسنه داده‌اند.
مدیر عامل بانک سرمایه گفت: مشارکت بانکهای خصوصی در تاسیس بانک قرض الحسنه داوطلبانه بوده و سهمشان نسبت به بانکهای دولتی زیاد نیست.
عضو شورای سابق پول و اعتبار گفت: تغییر مدیریت در بانک مرکزی امکان تصحیح و تکمیل آئین‌نامه تشکیل بانک قرض الحسنه را فراهم کرده است.
به ابتکار وزارت اقتصاد آلمان و با هدف توسعه روابط تجاری این کشور با ایران کنفرانسی با موضوع «ایران-فرصت های تجاری برای صادرکنندگان آلمانی» در شهر دارمستات برگزار کرد.
کرباسیان به عنوان رئیس جدید شورای عالی جامعه حسابداران رسمی ایران از تحول در اهداف و برنامه‌های این شورا خبر داد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی، دولت را موظف کردند سهم بخش تعاونی را در اقتصاد کشور تا پایان سال 1393 به 25 درصد برساند.
معاون اقتصادی وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت : سهم درآمدهای مالیاتی در تامین اعتبارات هزینه ای در بودجه سال جاری به 4/49 درصد افزایش یافته است و این در حالی است که عملکرد رقم مشابه در سال گذشته معادل 4/36 درصد بوده است.
رئیس کل بانک مرکزی از بررسی طرحی در کمیته اصلاح ساختار سیستم بانکی خبر داد که بر اساس آن قرض گیرنده با پرداخت اصل وام به علاوه کارمزد یک تا سه درصدی، باید کاهش ارزش پول را نیز که به واسطه تورم ایجاد شده است، جبران کند.
معاون مشارکتها و امور حقوقی سازمان بهزیستی استان یزد گفت: اجرای طرح سهم مهر ویژه صاحبان صنایع و کارخانجات این استان آغاز شد.
مدیر عامل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد امسال برای نخستین بار در این باشگاه مبالغ مندرج در قراردادها واقعی است .
همایش و قانون جدید مالیات ها و لایحه مالیات بر ارزش افزوده، بیست وسوم آبان ماه سال جاری در تهران برگزارمی شود.
به دلیل وجود450هکتار بافت قدیمی در شهر سمنان به سرمایه گذارانی که در بافت قدیمی شهر فعالیت کنند تسهیلات چهار درصدی پرداخت می شود.
معاون رییس جمهوری: لایحه یک فوریتی پیش فروش ساختمان درمجلس مطرح می‌شود
درآمدهای مالیاتی دولت در چهارماهه اول امسال به 60 هزار و 781 میلیارد ریال رسید که نسبت به رقم مصوب بودجه‌ای بیش از 92 درصد تحقق نشان می‌دهد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد